اصلاح ۵۶ درصد نقاط پرتصادف درون شهری استان کرمان
معاون امور عمرانی استاندارعنوان کرد:

اصلاح ۵۶ درصد نقاط پرتصادف درون شهری استان کرمان

معاون عمرانی استاندار کرمان خبر داد:

اختصاص۱۰میلیارد تومان اعتبار ویژه ساماندهی گلزارهای شهدا استان کرمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان از اختصاص۱۰میلیارد تومان اعتبار ویژه ساماندهی گلزارهای شهدا در سطح استان خبر داد و گفت:کرمان جزو استان‌های برتر کشور در ساماندهی گلزارهای شهداست.
کد خبر: ۱۳۳۶۴۴۴
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سید مصطفی ایت الهی موسوی افزود:جلسات متعدد ساماندهی گلزارهای شهدا در حوزه معاونت عمرانی استانداری برگزار شده و طبق آمارها،کرمان جزو استان‌های برتر در این حوزه است.
 
وی ابراز داشت:با فرمانداران نیز مکاتبه کرده‌ایم که اعتباری برای گلزار شهدای گمنام گذاشته شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان همچنین از آمادگی دفتر فنی استانداری برای طراحی در سازه‌های گلزارهای شهدای گمنام نام برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی،امام جمعه کرمان نیز تداوم برنامه‌های فرهنگی در گلزارهای شهدای گمنام را مورد تاکید قرار داد و گفت:هیات امنای شهدا در شهرستان‌ها باید فعال شوند.

وی همچنین پیشنهاد داد تا سازه‌های گلزارهای شهدا در سطح استان به صورت مشخص و تیپی طراحی و اجرا شوند.

کرمان میزبان 296 شهید گمنام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان نیز در این نشست عنوان کرد:در حال حاضر استان کرمان میزبان 296 شهید گمنام در 113 نقطه است که 76 شهید در شهرها و روستاها، 10 شهید در مراکز نظامی و کارخانه‌ها، 19 شهید در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و 8 شهید نیز در گلزارهای شهدا تدفین هستند.

محمود مهدوی‌فر گفت:اولین شهید گمنام سال61 در استان کرمان تدفین شده است و اکنون 147 مورد درخواست از سراسر استان برای میزبانی شهید گمنام داریم که 16 نقطه مورد موافقت قرار گرفته است.

وی افزود:سال گذشته 6میلیارد تومان برای ساماندهی گلزارهای شهدای استان از سوی فرمانداری‌ها اختصاص یافت که 70 درصد آن محقق شده و در اختیار هیات امنای شهدای گمنام شهرستان‌ها قرار می‌گیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها