فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز

آمادگی سپاه برای راه اندازی مراکز جدید واکسیناسیون

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به شتاب گرفتن روند واکسیناسیون، گفت: سپاه پاسداران برای راه اندازی مراکز جدید واکسیناسیون در استان آمادگی کامل دارد.
کد خبر: ۱۳۳۶۰۹۱
آمادگی سپاه برای راه اندازی مراکز جدید واکسیناسیونبه گزارش جام جم آنلاین البرز، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون سیدالشهدای شهرستان نظرآباد، گفت: با توجه به شرایط جامعه به لحاظ درگیری با پیک پنجم شیوع ویروس کرونا و روند شدت طغیان ویروس در این پیک نسبت به مراحل قبلی ، فاز سوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور به دستور فرمانده کل سپاه پاسپاران و به تبع آن در استان البرز اجرایی شد.
 سردار علیرضا حیدرنیا افزود: نیروهای بسیج و سپاه در چنین شرایط برای عبور از پیک پنجم کرونا به کمک شبکه بهداشت و درمان آمده‌اند و اقدامات خوبی در این فاز از طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در حال انجام است.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه در قالب این طرح دو هدف مهم مد نظر است، افزود: در راستای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بالغ بر هزار پایگاه سلامت توسط سپاه و بسیج به صورت قرارگاه‌های محله ای در استان  راه اندازی شد.
وی گفت: در قالب فعالیت این پایگاه‌ها با شناسایی بیمارانی که در منزل دوره درمان را طی می‌کنند، خدمات درمانی و تهیه مواد غذایی برای آنها انجام می‌شود، در  شهرستان نظرآباد هم مواردی مانند کپسول‌های اکسیژن به صورت امانی در اختیار بیماران نیازمند قرار داده شده است.
حیدرنیا به بخش دیگری از طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: در بخش دیگر طرح شهید حاج قاسم سلیمانی کمک به نیروهای کادر بهداشت و درمان استان در انجام واکیسناسیون عمومی علیه بیماری کووید ۱۹ است و در هفته‌های پیش رو با توجه به اینکه بسته‌های واکسن زیادی تهیه شده است، پوشش بیشتری در قالب واکسیناسیون خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه سپاه و بسیج استان این آمادگی را دارد که بر حسب نیاز مراکز جدیدی را برای انجام واکسیناسیون عمومی مجهز کند، افزود: در شهرستان‌های البرز از جمله نظرآباد هم امر واکسیناسیون با سرعت خوبی در حال انجام است.
استان البرز در حدود ۱۰ روز اخیر بیش از ۱۰ مرکز واکسیناسیون تجمیعی راه اندازی کرده است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها