بازدید مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از اورژانس ۱۱۵ بندرلنگه

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از اورژانس ۱۱۵ بندرلنگه بازدید کرد.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از اورژانس ۱۱۵ بندرلنگه بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۳۵۸۲۹

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از اورژانس ۱۱۵ بندرلنگه بازدید کرد.

دکتر حسین قاسمی  در حاشیه بازدید ضمن برگزاری نشست با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرلنگه و رئیس اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، به بررسی چالش های موجود در حوزه پیش بیمارستانی پرداخت و بر رفع هر چه سریعتر آن تاکید کرد.
 
دکتر حسین قاسمی گفت: با عنایت به موقعیت جغرافیایی بندرلنگه و قرارگیری در مسیر مواصلاتی اصلی و همچنین به منظور دسترسی عادلانه همه اقشار جامعه به  خدمات درمانی بهینه، توسعه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در این شهرستان جزء اولویت های این سازمان می باشد.
 
در همین راستا، ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای پدل و لمزان آماده بهره برداری می باشد که به محض صدور مجوزات لازم جهت  جذب نیروی انسانی، این پایگاه به بهره برداری خواهد رسید. کار ساخت دو پایگاه جاده ای دیگر در منطقه گرزه و حمیران نیز با پیشرفت ۹۰ درصدی سازه ، به زودی به پایان خواهد رسید و آماده بهره‌برداری خواهد بود.
 
قاسمی در حاشیه این بازدید، به منظور بررسی عملکرد پرسنل شیفت، از پایگاه شهری بندرلنگه و پایگاه جاده ای بندر چارک بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات پرسنل و  روند ارائه خدمات به مددجویان قرار گرفت. وی سطح آمادگی پرسنل را مطلوب ارزیابی کرد.
 
قاسمی ضمن تقدیر از پرسنل اورژانس ۱۱۵ بندرلنگه به خاطر مشارکت فعال در امر مدیریت بیماری کووید ۱۹ در حوزه بیمارستان و همچنین مشارکت فعال درامر واکسیناسیون، گفت: پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان به عنوان پیشگامان حوزه درمان تمام تلاش خود را در مهار این ویروس منحوس بخصوص در پیک پنجم، بکار بردند و علاوه بر همکاری همه جانبه با تمامی بیمارستان های استان، بخصوص بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، پیامبر اعظم قشم، شهدای بندرلنگه..، در جبهه واکسیناسیون هم مشارکت فعال داشتند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها