رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد؛

هفتمین دوره جشنواره ابوذر گیلان برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان از برگزاری هفتمین دوره جشنواره ابوذر در استان خبر داد و گفت: فعالان رسانه‌ای استان تا ۲۵ آذر ماه فرصت دارند تا آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۱۳۳۵۶۲۱

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به این مطلب که جشنواره ابوذر بزرگترین رویداد رسانه‌ای استان گیلان و محلی برای جمع آوری آثار تولید شده توسط اصحاب رسانه است، گفت: علاقه‎مندان می‌توانند آثار خود را در قالب ۱۱ بخش که شامل خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، موشن گرافی، اینفوگرافی و کلیپ و عکس است به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

مهدی پارسا با اشاره به محورهای جشنواره ابوذر افزود: محورهای هتمین جشنواره ابوذر شامل امیدآفرینی، مردمی کردن دفاع و امنیت، روحیه جهادی و انقلابی، آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، دشمن شناسی، توان داخلی خوداتکایی و مانع زدایی، سبک زندگی، مواسات، نماز، امر به معروف و نهی از منکر، مدیریت فضای مجازی، دفاع مقدس است که امسال نیز یک محور بومی با عنوان احیا، تقویت و کارآمد سازی واحدهای تولیدی و صنعتی را جزء محورهای جشنواره قرار دادیم.

پارسا با اشاره به این مطلب که در دو سال متوالی برندگان کشوری از استان گیلان داشتیم، گفت: امسال در جشنواره هفتم بخش ویژه ای با محوریت معرفی شهدای رسانه در نظر گرفته شده که این بخش فقط یک برگزیده و تندیس ویژه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه داورهای جشنواره امسال از خارج استان خواهند بود، یادآور شد: هر یک از اصحاب رسانه می توانند ۵ اثر به این جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر ۲۵ آذر است و علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق سایت abozargilan.ir به جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان در پایان گفت: آثاری مورد بررسی قرار میگیرد که از تاریخ ۲۵ دی ماه ۹۹ تا ۲۵ آذر ۱۴۰۰ تهیه و تولید شده باشد.

گفتنی است، اختتامیه این جشنواره ۲۱ دی ماه برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها