کاهش ۴۸ درصدی ورود خودروهای غیربومی به لرستان

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای لرستان اظهار کرد: ورود خودروهای غیربومی به لرستان ۴۸ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۳۳۳۴۰۶
کاهش ۴۸ درصدی ورود خودروهای غیربومی به لرستانبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: ورود خودرو با پلاک غیربومی به این استان در تعطیلات ۶ روزه ۲۴ مرداد تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۳۱ مرداد، ۴۸ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.
 
 فریدون فرشاد افزود: از ۲۴ مرداد تا ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، تعداد ۱۶۲ هزار و ۲۸۷ وسیله نقلیه به استان وارد شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۴۸ درصد کاهش همراه بوده است.
 
وی تصریح کرد: با توجه به تصمیم دولت مبنی بر محدودیت تردد بین استانی و با اعمال این محدودیت در ورودی شهرهای استان، از ۲۴ تا ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، تردد یک میلیون و ۷۸۳هزار و ۲۱۳ وسیله نقلیه توسط دستگاه های ترددشمار جاده ای لرستان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد کاهش نشان می دهد.
 
فرشاد گفت: همچنین از ۲۴ مرداد تا ظهر یکشنبه ۳۱ مرداد ماه، میزان تردد خروجی از محورهای استان ۱۸۲ هزار و ۵۴۴ وسیله نقلیه بوده، که نسبت به مدت مشابه سال قبل  ۴۰درصد کاهش داشته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها