فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد؛

توقیف ۴۶۰ دستگاه ماینر در یک سوله

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف یک هزار و 65 دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش 100میلیارد ریال در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۲۹۳۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین،سرهنگ"علی سلیمانی" در این باره اظهار داشت: پس از دریافت گزارش های مردمی مبنی بر استفاده از دستگاه هاي استخراج ارز ديجيتال قاچاق در یک واحد صنعتی در شهر هشتگرد، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا یک هزار و 65 دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف و 2 نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش ريالي ماینر کشف شده را بالغ بر 100میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار داشت: کالای مکشوفه با تشکيل پرونده به همراه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائي معرفی شدند.

سرهنگ"سلیمانی" در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی کشور طبق قانون برخورد جدی می کند و از شهروندان درخواست داریم در صورت مواجه شدن با موارد مشابه، از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را گزارش کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها