امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی در تمامی عرصه ها، در حوزه نظافت نیز دستگاه ها و تجهیزات مدرنی به خدمت بشر در آمده است. در کل دنیا نظافت به سمت حرفه ای و مکانیزه شدن رفته و علاوه بر اینکه کار انسان ها سریع تر شده، کیفیت نظافت را نیز بالا تر برده است. همچنین صرفه جویی در انرژی و آب و برق نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۳۳۲۲۳۴
شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم، شرکتی پیشگام در حوزه نظافت صنعتی است که توانست تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا در بخش نظافت صنعتی را به ایران وارد نماید تا ایران نیز در این حوزه همگام با کل دنیا پیش برود. شرکت ابراهیم که بزرگترین ارائه دهنده تجهیزات نظافت صنعتی در ایران است، توانسته بهترین تجهیزات در کل دنیا را جمع آوری نماید و به صنایع مختلف در ایران تقدیم نماید.
 
معرفی بزرگترین شرکت ارائه دهنده دستگاه های نظافت صنعتی در ایران
 

درباره شرکت ابراهیم

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم از سال 1372 کار خود را در حوزه تجهیزات و راهکارهای نظافت صنعتی آغاز نمود و اکنون به عنوان با تجربه ترین و بزرگترین شرکت در این حوزه با شعار "سالهاست با شماییم" به فعالیت خود ادامه می دهد. "سالهاست با شماییم" به علت سال ها همراهی هموطنان انتخاب شده است و همواره مشتریان را تا رضایت کامل آن ها همراهی نموده است. مهندس قضائی مدیر عامل شرکت ابراهیم همواره گام های متعددی برداشته تا شرکت ابراهیم بتواند بهترین های دنیا را برای خدمت رسانی به هموطنان ارائه نماید و ایران بتواند همراه با صنایع مختلف در کشورهای پیشرفته قدم بردارد.

شرکت ابراهیم توانسته از معتبرترین تولیدکنندگان جهانی تجهیزات نظافت صنعتی، نمایندگی انحصاری را اخذ نماید و یا بهترین برند های اروپایی مانند آلمان و ایتالیا همکاری نماید. در حال حاضر نیز این شرکت توانسته با تکیه بر دانش متخصصان ایرانی و تجربه 30 ساله خود، خطوط تولید برخی محصولات را تحت لیسانی تولید کننده اصلی راه اندازی نماید و این چنین از تولید ملی و متخصصان ایرانی حمایت نماید.

شرکت ابراهیم با هدف خدمت رسانی به نقاط مختلف ایران،‌ شعبه های متعددی را در استان های مختلف تاسیس نمود تا بتواند از نزدیک صنایع مختلف را بازدید نماید و به خوبی کارشناسان خود را به منظور بررسی بیشتر و ارائه راهکارهای سازنده به این مناطق اعزام نماید.

سایت شرکت ابراهیم: www.ebrahimco.com

شماره تماس با کارشناسان: 87184-021

 
معرفی بزرگترین شرکت ارائه دهنده دستگاه های نظافت صنعتی در ایران
 
حوزه فعالیت شرکت ابراهیم

شرکت ابراهیم ارائه دهنده راهکارها و تجهیزات نظافتی به صنایع و صنوف مختلف در ایرانی می باشد. محیط هایی از یک فروشگاه یا شرکت کوچک گرفته تا مجتمع های تجاری، اداره های بزرگ و سازمان ها و همچنین صنایع مختلف و کارخانجات همه در حوزه فعالیت شرکت ابراهیم قرار دارند. دستگاه هایی همانند کف شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی، جاروی شهری ، کارواش صنعتی، پولیشر، کارواش اتوماتیک، نماشوی، ترولی، مواد شوینده، دستگاه خوشبو کننده هوا و...  از جمله دستگاه های ارائه شده توسط این شرکت می باشد. تمامی این تجهیزات با مدل ها و رده های متفاوتی ارائه می شوند تا برای محیط های مختلفی قابل استفاده باشند. بدین ترتیب توانسته در بخش های مختلفی از صنعت ارائه خدمت نماید.

شرکت ابراهیم با ارائه یک سال گارانتی بر روی محصولات ارائه شده و همچنین 15 سال خدمات پس از فروش، مشتریان را سالیان سال همراهی می کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل به خوبی آن ها را پشتیبانی نماید. انبار بخش خدمات پس از فروش شامل بیش از 1.500.000 قطعه یدکی و جانبی دستگاه هاست تا در صورت نیاز مشتریان، قطعات مصرفی دستگاه ها سریعا تعویض گردد و خللی در کار صنایع ایجاد نگردد. کارشناسان و متخصصان شرکت ابراهیم همواره در تلاشند تا دانش فنی خود را افزایش دهند تا بتوانند خدمات را برای دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا ارائه نمایند.
 
 
معرفی بزرگترین شرکت ارائه دهنده دستگاه های نظافت صنعتی در ایران
 
مهمترین نکات موثر در محبوبیت شرکت ابراهیم

در میان شرکت های مختلف ارائه دهنده تجهیزات نظافت صنعتی، شرکت ابراهیم توانسته با فاصله، محبوب ترین شرکت فعال در این حوزه در میان مشتریان و مصرف کنندگان باشد. دلایل مختلفی برای این محبوبیت وجود دارد که در ادامه چند مورد از مهمترین این عوامل بیان خواهد شد.

·ارائه با کیفیت ترین دستگاه های نظافت صنعتی

شرکت ابراهیم همواره سعی داشته بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها و تجهیزات را از معتبر ترین و مطرح ترین برند های جهانی مانند Columbus، Kraenzle، Oertzen آلمان، Delfin، RCM، Santoemma و Filmop ایتالیا و... وارد نماید و نمایندگی انحصاری از این شرکت ها دریافت نماید. کیفیت بالای محصولات، طول عمر بالا و استحکام بالای این دستگاه ها همواره رضایت مشتریان را در پی داشته است.

·تجربه ای 30 ساله همراه با دانش فنی کارشناسان

شرکت ابراهیم با تجربه 30 ساله خود در حوزه نظافت مکانیزه و همچنین داشتن کارشناسان متخصص، فنی و با تجربه، می تواند مشاوری بسیار خوب برای صنایع مختلف در این حوزه باشد. ارائه راهکارهای بهینه با بیشترین کارایی و کمترین هزینه، تخصص کارشناسان این شرکت است. کارشناسان این شرکت همواره در حال بازدید از صنایع و محیط های مختلف برای ارائه راهکارهای فنی خود می باشند.

·تولید تجهیزات ایرانی در سطح بهترین های جهانی

توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم پس از سال ها تجربه توانسته است خطوط تولید برخی محصولات را تحت لیسانس برند اصلی، با استفاده از دانش فنی کارشناسان و متخصصات ایرانی راه اندازی نماید و گامی بلند برای تحقق و حمایت از تولید ایرانی بردارد. تمامی محصولات تولید شده دارای کیفیت و استاندارد های جهانی هستند و پس از انجام آزمایش ها و بررسی های مختلف وارد بازار شده اند تا بتوانند بهترین ها را به ایرانیان عرضه دارند.

·خدمت رسانی به تمام نقاط ایران

وجود شعبات مختلف در اقصی نقاط ایران باعث شده است که این شرکت بتواند در تمامی مناطق ایران به خوبی خدمت رسانی نماید و با اعزام کارشناسان برای بازدید از محیط ها بتواند به خوبی راهکارهای خود را ارائه نماید. دفتر مرکزی این شرکت در تهران می باشد اما شعبات آن در سایر استان ها مانند البرز، اصفهان، خراسان، خوزستان، آذربایجان شرقی، یزد و... در حال خدمت رسانی می باشند.

·خدمات پس از فروش و کنترل کیفی بسیار قوی

شرکت ابراهیم با ارائه گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 15 ساله برای محصولات خود، حسن نیت خود را برای ارائه خدمت به مشتریان نشان داده است و همواره در تلاش است تا در صورت بروز هر گونه مشکل، آن را سریعا برطرف نماید. این شرکت با شعار "سالهاست با شماییم" همواره در کنار مشتریان خود خواهد بود تا در صورت نیاز مشتریان به قطعات مصرفی دستگاه ها و یا هر گونه سوال و مسئله، همکاری های لازم را با آن ها داشته باشد.

·تکریم و احترام به مشتریان

 احترام به مشتری در ابراهیم حرف اول را می زند و همواره در هر تماس یا ارتباطی حق با مشتری خواهد بود. همین موضوع باعث اعتماد و وفاداری مشتریان به این شرکت شده است تا جایی که دو سال پیاپی موفق به اخذ گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان شده است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها