مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از افزایش ۵۰ درصدی توان تولید آب شیرین کن های این نیروگاه تولید خبر داد.
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از افزایش ۵۰ درصدی توان تولید آب شیرین کن های این نیروگاه تولید خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۱۶۰۶
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از افزایش ۵۰ درصدی توان تولید آب شیرین کن های این نیروگاه تولید خبر داد.
حسین سلیمی در جمع خبرنگاران، با بیان این که برای بر طرف کردن مشکلات تولید آب در آب شیرین کن های نوع  MED_TVC که سه واحد از این نوع در نیروگاه وظیفه ی تولید آب مقطر مورد نیاز واحدهای بخار نیروگاه حرارتی بندرعباس را بر عهده دارند افزود:پس از بررسی های انجام شده توسط متخصصین این نیروگاه برای واحد های شماره ۱ و شماره ۳ ، برنامه کاری جهت رفع مشکلات موجود برنامه ریزی شد و توسط پرسنل غیور نیروگاه به طور شبانه روزی و در کوتاهترین زمان ممکن با موفقیت انجام شد.

سلیمی با اشاره  این که واحد آب شیرین کن شماره ۱ شامل اسید شویی واحد ، سرویس نازل‌های آب پاش، ترمیم هدر آب پاش افکت چهار، تعوض ولو خروجی فیلتر است،  اظهار کرد: آبشیرین کن شماره ۳ شامل سرویس نازل‌های آب پاش، سرویس فیلتر، تعویض ولو ورودی فیلتر است.

وی  با اعلام این که انجام اسید شویی به دو منظور انجام شده است، گفت: اول به منظور حذف رسوبات تشکیل شده بر روی لوله های افکت ها که مانع تبادل حرارت و در نتیجه کاهش تولید آب شیرین کن می شدند و دوم به منظور تمیز شدن سطح لوله ها و محیا شدن شرایط کار تعمیراتی در حال اجرا بر روی این آب شیرین‌کن است.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس اضافه کرد: به همت کارکنان تلاشگر بهره برداری شیمی و اداره تاسیسات مکانیک در شرایط سخت کاری و آب و هوایی و همچنین دمای بالای افکتهای آبشیرین کن و محدود بودن تعداد نفرات با توجه به شرایط بیماری منحوس کرونا، با انجام موفق تعمیرات مذکور بخش عمده ای از مشکلات تولید آب برطرف گردید.
وی اعلام کرد :این افزایش تولید در روند تولید واحدها تاثیر به سزایی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها