معاون سازمان صمت استان ایلام:

۴۸۰۰ تن کالای اساسی در ایلام توزیع شد

معاون سازمان صمت استان ایلام خبر داد

تشکیل۶۲ پرونده تخلفاتی مراکز نگهداری کالا در ایلام

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از تشکیل۶۲ پرونده تخلفاتی انبارها و مراکز نگهداری کالا در ایلام خبر داد
کد خبر: ۱۳۳۱۴۲۱
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ عزت الله عبدخانی با اشاره به بخشی از آمار عملکرد سازمان در راستای اجرای شیوه نامه بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا در سال جاری، از انجام ۶۶۵ بازرسی و تشکیل ۶۲ پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه عرضه خارج از شبکه، اخفاء و امتناع از عرضه، تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه باقاچاق و احتکار بیشترین موارد تخلفاتی بوده‌اند، گفت: رصد و پایش میدانی و سیستمی انبارها و مراکز نگهداری کالا و میزان ورودی و خروجی کالا به انبارها از طریق سامانه‌های جامع انبار و تجارت با جدیت دنبال می‌شود.

عبدخانی با تأکید بر تداوم اقدامات نظارتی و پایش واحدهای تولیدی و توزیعی سیمان به صورت میدانی و سیستمی، یادآور شد: به منظور تعامل هرچه بهتر و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در تأمین مایحتاج عمومی شهروندان و همچنین نظارت بر روند عرضه برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه براساس دستورالعمل‌های ابلاغی ثبت اطلاعات خرید و فروش سیمان در سامانه جامع تجارت الزامی است ادامه داد: ثبت نکردن آمار ورودی و خروجی سیمان توسط واحدهای تولیدی و توزیعی، تخلف است و به عنوان عرضه خارج از شبکه محسوب و با متخلفان بدون کوچک‌ترین اغماض برخورد خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان همچنین بر تداوم برگزاری گشت‌های مشترک با همکاری سایر دستگاه‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: در همین راستا طی تیرماه سال جاری، تعداد ۱۰ موردگشت مشترک برگزار شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها