‍ استاندار همدان خواستار شد:

فرمانداران از برگزاری تجمعات جلوگیری کنند

استاندار همدان با بیان اینکه موج جدید کرونا خطرناک، گسترده و نگران کننده است، گفت: فرمانداران از برگزاری تجمعات جلوگیری کنند.
کد خبر: ۱۳۳۰۹۱۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سعید شاهرخی  در جلسه با فرمانداران شهرستان‌های دهگانه استان همدان، اظهار کرد: دورهمی‌های شبانه به ویژه در پارک‌ها و بوستان‌ها، همدان را در شیب تند موج پنجم شیوع ویروس کرونا قرار داده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مسیرهای منتهی به بلوار ارم و گنجنامه مسدود شود و برق پارک‌ها و بوستان‌ها نیز خاموش شود، افزود: شرط عبور از شرایط فعلی رعایت پروتکل‌ها، پرهیز از حضور در تجمعات، دوری از دورهمی‌ها و استفاده از ماسک است.

وی با بیان اینکه ویروس جهش‌یافته جدید از ویروس قبلی بسیار خطرناک‌تر است و همه باید مراقبت کنیم، عنوان کرد: فرمانداران در اجرای سریع طرح‌ها و محدودیت‌ها به طور جدی اقدام کنند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه فرمانداران و مدیران باید با جدیت و شتاب بیشتری وظایف و ماموریت‌ها را انجام دهند، بیان کرد: مسیر توسعه استان براساس برنامه راهبردی به طور کامل ریل‌گذاری شده است. این مسیر با دقت و براساس کار علمی و کارشناسی تعیین شده که رشد و توسعه استان در سال‌های آینده به همراه دارد. 

استاندار همدان خاطرنشان کرد: برنامه راهبردی توسعه استان همدان تا پایان سال ۱۴۰۰ تدوین شده که در قالب همین برنامه، برش ۱۰۰ روزه‌ای نیز برای تابستان تهیه شد که اقدامات اجرایی و فعالیت‌های مدیریتی استان در تمامی حوزه‌ها براساس این برنامه و سند، بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای در حال انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها