معاون عمرانی استاندار ایلام تشریح کرد

شرط تردد زائران عتبات در اربعین امسال

زنگ خطر بحران کرونا همزمان در مرکز استان و ۱۱ شهرستان ایلام با حضور استاندار و مسئولان به صدا در آمد.
کد خبر: ۱۳۳۰۷۶۵

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ استاندار ایلام در این رزمایش اظهار داشت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در این استان به زیر ۴۰ درصد رسیده و مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند.

محمد نوذری هدف از زنگ خطر کرونا را اعلام وضعیت بحرانی در استان عنوان کرد و افزود: چنانچه این وضعیت استمرار داشته باشد، مابقی شهرستان های استان نیز وارد وضعیت غیر عادی و قرمز می شوند.

وی تاکید کرد: میزان مبتلایان و بستری های کرونا استان بصورت تصاعدی در حال افزایش است و اگر چنانچه مردم رعایت کنند، وارد شرایط سختی تری خواهیم شد.

استاندار ایلام یادآور شد: با وجود افزایش میزان مبتلایان، بستری ها و فوتی ها کرونا در استان بازهم شاهد تجمعات مردم در مراکز خرید، پارک ها و تفریحگاه ها هستیم.

نوذری به میانگین تزریق واکسن کرونا در استان نیز اشاره کرد و گفت: سرعت تزریق واکسن در تمامی شهرستان ها چندین برابر شده و روزانه بیش از چهار هزار واکسن تزریق می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار دوز واکسن در استان تزریق شده است، اضافه کرد: مردم برای حفظ سلامت خود و خانواده پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها