معاون عمرانی استاندار ایلام تشریح کرد

شرط تردد زائران عتبات در اربعین امسال

زنگ خطر بحران کرونا در ایلام به صدا در آمد

زنگ خطر بحران کرونا همزمان در مرکز استان و ۱۱ شهرستان ایلام با حضور استاندار و مسئولان به صدا در آمد.
کد خبر: ۱۳۳۰۷۶۵

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ استاندار ایلام در این رزمایش اظهار داشت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در این استان به زیر ۴۰ درصد رسیده و مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند.

محمد نوذری هدف از زنگ خطر کرونا را اعلام وضعیت بحرانی در استان عنوان کرد و افزود: چنانچه این وضعیت استمرار داشته باشد، مابقی شهرستان های استان نیز وارد وضعیت غیر عادی و قرمز می شوند.

وی تاکید کرد: میزان مبتلایان و بستری های کرونا استان بصورت تصاعدی در حال افزایش است و اگر چنانچه مردم رعایت کنند، وارد شرایط سختی تری خواهیم شد.

استاندار ایلام یادآور شد: با وجود افزایش میزان مبتلایان، بستری ها و فوتی ها کرونا در استان بازهم شاهد تجمعات مردم در مراکز خرید، پارک ها و تفریحگاه ها هستیم.

نوذری به میانگین تزریق واکسن کرونا در استان نیز اشاره کرد و گفت: سرعت تزریق واکسن در تمامی شهرستان ها چندین برابر شده و روزانه بیش از چهار هزار واکسن تزریق می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار دوز واکسن در استان تزریق شده است، اضافه کرد: مردم برای حفظ سلامت خود و خانواده پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها