دستگیری باند کلاهبردار 10 میلیاردی تهیه جهیزیه

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای یک باند که با ترفند تهیه جهیزیه از 610 شهروند خرم آبادی کلاهبرداری کردند، خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۰۶۳۹
دستگیری باند کلاهبردار 10 میلیاردی تهیه جهیزیهبه گزارش جام جم آنلاین لرستان:  سردار یحیی الهی افزود: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر اینکه اعضای یک باند کلاهبرداری با به کارگیری شیوه های متقلبانه تحت پوشش موسسات خیریه برای تهیه جهیزیه و خرید گوشی و تبلت دانش آموزی ارزان قیمت برای خانواده های کم بضاعت مبلغی را از آنان دریافت می کردند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و رصد اعضای باندهای کلاهبرداری 7 متهم را در سطح شهرستان "خرم آباد" شناسایی و دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی لرستان گفت: اعضای این باند با به کارگیری شیوه های متقلبانه تحت پوشش موسسات خیریه جهت تهیه جهیزیه، خرید گوشی و تبلت دانش آموزی ارزان و بسیارکمتر از قیمت بازار برای خانواده ها و دانش آموزان کم بضاعت مبلغی را از شهروندان دریافت و وعده می دادند در موعد مقرر اجناس را تحویل آنان خواهند داد و با این روش از مال باختگان از 10 میلیون ریال تا 7 میلیارد ریال کلاهبرداری می کردند.
 
این مقام انتظامی استان با اشاره به کشف100 میلیار ریال کلاهبرداری و شناسایی 610 مال باخته در این رابطه، تصریح کرد: 7 نفر از اعضای باند کلاهبرداری به همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.
 
فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد، گفت: شهروندانی که شکایتی در این خصوص دارند، می توانند به پلیس آگاهی لرستان واقع در خیابان پارک صخره ای مراجعه کنند.
 
سردار الهی در پایان ضمن هشدار به افراد کلاهبردار که خط قرمز پلیس مبارزه بی امان با متقلبان و سودجویان است، به شهروندان توصیه کرد: هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و گول افراد سودجو و کلاهبردار را نخورند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها