گفت‌وگو با جوان معتادی که خاله‌اش را کشت

اطرافیان بال‌هایم را چیدند!

چهار جوان در نقش مامور، مرد طلافروش را ربوده و از مغازه‌اش پنج کیلو طلا سرقت کردند. دزدان یک ماه بعد از سرقت در دام ماموران گرفتار شدند.
کد خبر: ۱۳۳۰۳۹۰
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام‌جم، ساعت یک بامداد ۱۷تیر امسال ماموران کلانتری تهران‌نو از طریق تماس یک زوج با خبرشدند صدای ناله و فریاد از صندوق عقب خودروی پژو ۲۰۶ پارک شده در محله نبرد شنیده می‌شود. ماموران با حضور در محل و پس از باز کردن در صندوق عقب، با مردی حدود ۶۰ ساله زخمی، با دست و پای بسته روبه‌رو شدند. این مرد بعداز درمان به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

در تحقیقات از او معلوم شد به خاطر قطعی مکرر برق، طلا‌ها را روی ویترین گذاشته و روی آن پارچه کشیده و راهی خانه شده‌بود.

در میانه راه چهار نفر سد راه او شده و با معرفی خود به‌عنوان مامور پلیس، با شوکر و چاقو زخمی‌اش کرده و او را در صندوق عقب خودرویش انداخته‌اند. بعد هم با سرقت کلید‌های مغازه‌اش متواری شده‌اند.
وقتی ماموران راهی مغازه طلافروشی شدند، دریافتند دزدان با کلید در مغازه را باز کرده و با سرقت پنج کیلو طلا فرار کرده‌اند. این در حالی بود که دزدان قصد سرقت طلای بیشتری را داشتند، اما به صدا درآمدن آژیر خطر باعث فرار آن‌ها شده‌بود.
تحقیقات برای دستگیری دزدان ادامه داشت تا این‌که سارقان دو روز پیش در محله فلاح و مسعودیه بازداشت شدند.

متهمان دیروز به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران منتقل شدند. منصور ۲۲ساله که تبعه افغان است در جریان تحقیقات قضایی گفت: دو سال است به شیشه و هروئین معتاد هستم. شش‌ماه قبل حسن که نوه عموی پدرم است، نقشه را طراحی کرد. قراربود با راه‌اندازی دعوای صوری در مسیر مرد طلافروش، نقشه سرقت را اجراکنیم که نشد. شب سرقت با جعل عنوان پلیس سد راه این مرد شده و با تهدید چاقو و شوکر او را در صندوق عقب خودرویش انداختیم. بعد هم به مغازه‌اش دستبرد زدیم. سهم من از این سرقت، ۲۰میلیون تومان شد.

حسن، طراح این سرقت نیز در جریان تحقیقات گفت:دوستم محمد پیش از این، از طلافروش قسطی طلا خریده‌بود و می‌دانست ایمنی آنجا ضعیف است. اسفند سال ۹۸ خواستیم نقشه را اجرا کنیم که نشد. تیر ماه شرایط را خوب دیدیم و به آنجا دستبرد زدیم.
در ادامه دیگر متهمان نیز به همدستی در این سرقت اعتراف کردند.

مرتضی رسولی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: تحقیقات برای دستگیری مالخران ادامه دارد. متهمان مدعی هستند ۴۰۰ تا ۶۰۰ گرم طلا دزدیده اند، اما شاکی می‌گوید پنج کیلوطلا از مغازه اش سرقت شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها