فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

پاسخ ایران به تهدیدات دشمنان ویرانگر و پشیمان‌کننده است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ارتش کشورمان در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و با قدرت مقابل هرگونه تهدیدات ایستادگی کرده و ماموریتش را بطور کامل انجام می دهد.
کد خبر: ۱۳۳۰۲۸۰

به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهاردهمین همایش فرماندهان یگان‌ های عمده نیروی زمینی ارتش که در تهران و به صورت دور سخنی در سراسر یگان‌های این نیرو برگزار شد، گفت: اقتدار دفاعی ارتش به برکت انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و هدایت‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله تعالی) شکل گرفته است.

وی افزود: امروز ارتش به اندازه‌ای از توانایی رزمی رسیده است که علاوه بر ماموریت ذاتی خود که حفظ کشور است، هرجایی که مردم شریف کشور به ارتش نیاز داشته باشند به ویژه در حوادث طبیعی مانند زلزله، سیل، کرونا، آب رسانی و... همدوش و همراه مردم خواهد بود. این توانایی الهی است و از این بابت خداوند منان را شاکر هستیم.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و با قدرت مقابل هرگونه تهدیدی ایستادگی کرده و ماموریتش را بطور کامل انجام می‌دهد.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به رونمایی از کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش گفت: تشکیل کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های نیروی انسانی همواره از مطالبات راهبردی مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) در ارتش بوده و نیروی زمینی ارتش مثل همیشه در برآوردن منویات معظم له پیشگام است.

وی گفت: یکی از اهداف مهم این طرح این است که تمامی کارکنان حتی در یگان‌های نقاط مرزی و دور دست اطمینان داشته باشند که عملکرد آن‌ها مورد سنجش و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

فرمانده کل ارتش هدف از تشکیل کانون ارزیابی در ارتش جمهوری اسلامی ایران را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: باید خداوند بزرگ را شکر کنیم که امروز یک اقدام انقلابی دیگر در نیروی زمینی ارتش به منصه ظهور رسیده است، این کار بزرگ و منحصر به فرد آینده نیروی زمینی و ارتش را از نظر سرمایه‌های انسانی تضمین خواهد کرد و زمینه رشد و ارتقاء استعداد‌ها را فراهم خواهد کرد و در نتیجه ما شاهد بهبود عملکرد افراد و سازمان خواهیم بود.

وی با تاکید بر ارتقای تحرک در نیروی زمینی ارتش گفت: اوج تحرک نیروی زمینی ارتش را در طرح مردم یاری در سیستان و بلوچستان شاهد بوده ایم که تمام کار‌ها را ظرف ۴۸ ساعت انجام داده است، البته سرمنشا این حضور موثر و به موقع در حادثه زلزله سر پل ذهاب بوده است که با توجه به شرایط نامناسب جوی تمامی مجروحان و مصدومان قبل از غروب توسط بالگرد‌های هوانیروز به بیمارستان‌ها منتقل شده اند، امروز همگان می‌دانند که هرجا نیاز باشد نیروی زمینی ارتش در کمترین زمان ممکن در وسط میدان حاضر است.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش نیروی جهادی است، این نیرو ماموریت اصلی خود را به نحو احسن انجام می‌دهد و در امداد رسانی و مردم یاری نیز در کمترین زمان ممکن حاضر می‌شود، بطور مثال در استان سیستان و بلوچستان به محض اینکه حکم ماموریت ابلاغ می‌شود، کمتر از چند ساعت، تمام توان نزاجا دراین استان حاضر است. وقتی یک دختربچه در نقطه بسیار دور، یک درخواستی می‌کند و قبل از آنکه صدایش به گوش سایرین برسد نیروی زمینی در آنجا حاضر است، این نشانه نیروی جهادی بودن است.

فرمانده کل ارتش به آمادگی رزمی نیروی زمینی ارتش اشاره و تصریح کرد: امروز نیروی زمینی ارتش در مرز‌های غرب و شرق کشور حضور دارد و هر جا که جان برکفان ارتش مستقر باشند امنیت کاملا برقرار است، نیروی زمینی ارتش همچنین از نظر تجهیزاتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد که با داشتن نیروی انسانی پادر رکاب، قوی و جهادگر توانسته است خود را سرپا و سربلند نگه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها