عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: چنانچه آقای رئیسی رئیس جمهور وزرای پیشنهادی خود را در مراسم تحلیف به مجلس معرفی کند در همان جلسه اعلام وصول انجام می‌شود و بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در دستور کار مجلس قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۳۳۰۱۵۴
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه آقای رئیسی رئیس جمهور در مراسم تحلیف در روز پنچ شنبه ۱۴ مرداد برنامه خود و لیست وزرای کابینه و سوابق آن‌ها را به مجلس ارائه کند در همان جلسه اعلام وصول جهت رأی اعتماد به وزرا، انجام می‌شود.

وی افزود: در این صورت در هفته آینده کمیسیون‌های تخصصی کار بررسی و ارزیابی برنامه و سوابق کاری وزرای پیشنهادی را در دستور کار خواهند داشت.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: پس از بررسی برنامه کاری وزرا در کمیسیون‌ها، جلسه رأی اعتماد به اعضای کابینه در صحن مجلس از روز شنبه ۲۳ مرداد ماه آغاز خواهد شد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: مجلس در دو نوبت صبح و بعدازظهر به بررسی برنامه وزرای پیشنهادی برای رأی اعتماد خواهد پرداخت و در صورت نیاز با تصمیم و تصویب مجلس کار در شیفت سوم نیز ادامه خواهد یافت.

وی افزود: کار بررسی رأی اعتماد به وزرا به شکلی پیش خواهیم برد تا در روز سه‌شنبه ۲۶ مردادماه رأی اعتماد به دولت سیزدهم به پایان برسد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها