خرید گوشی یک کار به‌ شدت جذاب و در عین‌ حال پیچیده و استرس‌زا است! شاید این سوال پیش بیاید که چرا از واژه «پیچیده» برای خرید گوشی استفاده کردیم. پاسخ ساده است؛ تنوع شرکت‌های سازنده، گستردگی مدل‌ها، قابلیت‌های متعدد و بازه‌ی قیمت وسیع همگی عواملی هستند که خرید گوشی را تبدیل به یک کار پیچیده می‌کند.
کد خبر: ۱۳۲۹۴۹۱
اگر قصد خرید گوشی دارید، دستورالعمل‌هایی که در این مقاله ذکر کرده‌ایم را قدم به قدم انجام دهید، تا مناسبت‌ترین گوشی برای خود را تهیه کنید. اکنون در بازار موبایل گوشی‌های معتبری از ۵ میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان پیدا می‌شود. همین موضوع به سادگی نشان‌دهنده آن است که خرید گوشی بدون داشتن یک نقشه راه چقدر کاری پیچیده و گیج‌کننده است. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که دنیای گوشی‌ها را از طریق سایت‌های معتبر و به‌روز دنبال می‌کنید. ما به شما سایت موبایل کمک را پیشنهاد می‌دهیم. در این وب‌سایت علاوه‌بر اینکه آخرین اخبار دنیای تکنولوژی وجود دارد، تک تک گوشی‌های معتبر توسط کارشناسان مورد نقد و بررسی قرار گرفته‌ است. همه گوشی‌های وب‌سایت موبایل کمک با گارانتی ۱۸ ماهه و مناسب‌ترین قیمت بازار به‌ فروش می‌رسد.

موبایل کمک شما را از گشت و گذار بیهوده در مغاز‌ه‌های موبایل نجات می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا با دیدی باز و واقعی اقدام به خرید گوشی کنید. احتمالا شما نیز بارها به گوش‌تان خورده است که بسیاری از مغازه‌های فروش موبایل با استفاده از ناآگاهی خریدار به او اطلاعات غلط می‌دهند و گوشی نامرغوبی را با قیمتی گزاف به خریدار تحمیل می‌کنند. بنابراین اگر قصد خرید گوشی دارید با ما همراه باشید.

برای آن که تجربه خرید گوشی لذت‌بخشی داشته باشید، انجام مراحل زیر ضروری است:

·مشخص کردن بودجه

·الویت‌بندی نیازمندی‌ها

·تهیه کردن یک لیست کوتاه از گوشی‌ها

·مقایسه مدل‌ها و مطالعه بررسی کارشناسان

·خرید گوشی

در ادامه مقاله به بررسی هریک از این مراحل می‌پردازیم.
 
 
راهنمای جامع خرید گوشی موبایل

مشخص کردن بودجه

همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره شد، تفاوت قیمت میان‌ گوشی‌های مختلف بسیار زیاد است. بنابراین پیدا کردن یک گوشی مناسب بدون مشخص کردن بودجه عملا غیرممکن است. اگر قصد خرید گوشی دارید، در گام اول بودجه قیمتی مدنظر خود را مشخص کنید. لازم به ذکر است که برای افزایش دقت جست‌وجو بهتر است، تفاوت میان ماکسیمم و مینیمم بازه مدنظرتان بیشتر از ۲ میلیون تومان نباشد.

الویت‌بندی نیازمندی‌ها

برای آن که خرید بهتری را تجربه کنید، لازم است تا نیازمندی‌های خود را به ترتیب الویت مرتب کنید. اگر علاقه‌مند به عکاسی هستید، کیفیت دوربین گوشی برای شما یک الویت مهم خواهد بود. اگر ساعت‌های زیادی را مشغول صحبت کردن با گوشی هستید، ظرفیت باتری یک الویت مهم است و اگر به‌دنبال انجام بازی‌های سنگین هستید، پردازنده گوشی برای شما الویت بالایی خواهد داشت. بنابراین واضح است که با توجه به استفاده‌ای از یک گوشی موبایل دارید، الویت نیازمندی‌ها متفاوت خواهد بود.
 
 
راهنمای جامع خرید گوشی موبایل

تهیه کردن لیست کوتاهی از گوشی‌ها

به گام سوم خرید گوشی خوش آمدید! اکنون شما بودجه خرید و نیازمندی‌های خود را براساس الویت مرتب کرده‌اید. بنابراین احتمالا بتوانید با نگاهی اجمالی به مدل‌های مختلف گوشی موبایل و خواندن مشخصات اولیه آن‌ها چند مدل را انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما این است که در این گام بین ۵ تا ۱۰ مدل را در لیست کوتاه خود یادداشت کنید، تا در گام بعدی بررسی‌های تکمیلی انجام شود.

مقایسه مدل‌ها و مطالعه بررسی کارشناسان

پس از تهیه یک لیست کوتاه از گوشی‌های مدنظرتان، به سراغ سایت‌های معتبر تحلیل و بررسی گوشی بروید و بررسی‌های تخصصی آن مدل را مطالعه کنید. در این زمینه وب‌سایت موبایل کمک یکی از بهترین منابع برای مطالعه نقد و بررسی تخصصی گوشی‌های موبایل است. در این وب‌سایت کارشناسان تمام بخش‌های مختلف گوشی‌ را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند و نقاط ضعف و قوت گوشی را بیان می‌کنند. این امر به شما کمک می‌کند تا مبتنی بر نیازمندی خود بهترین مدل را انتخاب کنید.

 دقت کنید که در هنگام خواندن بررسی‌ها به سراغ سایت‌های بی‌طرف و معتبر بروید. به‌طور مثال اگر قصد تحقیق‌ بیشتر درباره یک مدل گوشی از شرکت شیائومی دارید، قطعا نقد و بررسی سایتی که محصولات این شرکت را به‌صورت انحصاری می‌فروشد چندان معتبر نیست. همچنین بسیاری از اینفلوئنسرهای یوتیوب نیز در ازای دریافت مبلغی اقدام به آنباکسینگ گوشی‌های موبایل و تعریف و تمجیدهای بیهوده می‌کنند. بنابراین سایت‌های معتبر نقد و بررسی موبایل بهترین منبع برای مطالعه و تحقیق بیشتر است.
 
راهنمای جامع خرید گوشی موبایل
 

خرید گوشی

در نهایت هنگامی که مدل گوشی مورد نظر خود را انتخاب کردید، شیرین‌ترین و مهم‌ترین قسمت کار فرا می‌رسد، یعنی خرید! اگر قصد خرید گوشی از مغازه‌های موبایل را دارید، حتما پیش از خرید حضوری، سایت‌های معتبر را بررسی کنید و یک حدود قیمت در نظر داشته باشید. در بسیاری از موارد مغازه‌داران از ناآگاهی خریدارن استفاده و قیمت‌های غیرواقعی را به آنان تحمیل کرده‌اند.

ما به شما خرید گوشی از وب‌سایت موبایل کمک را پیشنهاد می‌کنیم. در این وب‌سایت انواع گوشی‌های موبایل با گارانتی ۱۸ ماهه و مناسب‌ترین قیمت بازار موجود است. همچنین در صورتی که خدای ناکرده مشکلی برای گوشی شما پیش بیاید، این مجموعه به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای اقدام به تعمیر گوشی شما می‌کند. در نهایت امیدواریم که با انجام مراحل گفته شده در این مقاله تجربه‌ی خرید مناسبی داشته باشید و مناسب‌ترین گوشی موبایل برای خودتان را تهیه کنید.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها