هشدار کمیته اخلاق به باشگاه های لیگ برتری:

از هرگونه اقدام غیرقانونی پرهیز کنید

آرای مربوط به اتفاقات تبانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور از سوی کمیته اخلاق صادر شد.
کد خبر: ۱۳۲۹۳۷۲

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، درخصوص تخلفات تبانی و شرط بندی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به استناد به ماده‌های ۲، ۳، ۱۶، ۲۲، ۲۹، ۳۰، ۳۳، ۳۵ و ۳۷ آئین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال و ماده ۷۳ آئین نامه انضباطی، آرا به شرح زیر صادر شد:

بخش اول – باشگاه‌ها

۱- باشگاه سردار بوکان به سقوط به لیگ استانی و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

۲- باشگاه شهید قندی یزد به سقوط به لیگ دسته سوم و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

۳- باشگاه‌های شاهین بندرعامری و شهرداری ماهشهر و پاس همدان هرکدام به کسر شش امتیاز در لیگ فعلی و کسر شش امتیاز در لیگ آینده و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

بخش دوم- بازیکنان

الف-سردار بوکان
سروش سعیدی به محرومیت تمام عمر از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

بهنام رسومی نیا به پنج سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

امید سلطانی به پنج سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

سیدمصطفی نوربخش به پنج سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مهران مرادعلی به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

رسوب طهماسبی به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

ب-پاس همدان
سروش حیدری به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و ششصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

علی عزیزی به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

امین کاشفی به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

بخش دوم-مسئولین

بابان کریمی رئیس هیأت مدیره تیم سردار بوکان به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

سلیمان تحریریان مدیرعامل تیم سردار بوکان به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

آزاد آفریدونی سرپرست تیم سردار بوکان به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

نامبردگان در صورت داشتن هرگونه اعتراض می‌توانند لایحه دفاعی خود را ظرف مهلت یک هفته به کمیته اخلاق ارسال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها