گزارش سایت AFC از هفته آخر لیگ برتر ایران

پرسپولیس در آستانه پنجمین قهرمانی متوالی است

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی به استقبال هفته پایانی رقابت‌ های لیگ برتر فوتبال کشورمان رفت.
کد خبر: ۱۳۲۹۱۴۲

به گزارش جام جم آنلاین، امشب (جمعه) بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان با برگزاری بازی‌های هفته آخر به پایان خواهد رسید.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی به بررسی رقابت‌های داخلی کشور‌های آسیای میانه از جمله ایران پرداخته و با تیتر «پرسپولیس در آستانه پنجمین قهرمانی پیاپی» به استقبال هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان رفته است.

در این گزارش آمده است، پرسپولیس تا کسب پنجمین عنوان قهرمانی پیاپی در لیگ برتر، یک پیروزی فاصله دارد.

پرسپولیس برای پنجمین فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر ایران خواهد شد، به شرط آنکه جمعه شب بتواند حداقل با تیم سپاهان رده دومی برابر شود.

غول‌های تهرانی هر سه امتیاز بازی سخت مقابل تراکتور را به دست آوردند تا شب آخر بازی‌ها با دو امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان در صدر جدول قرار دارند.

بازیکنان یحیی گل محمدی که تا دقیقه ۶۰ بازی (مقابل تراکتور) یک بر صفر از حریف عقب بودند و می‌دانستند که شکست می‌تواند آن‌ها را از سپاهان عقب نگه دارد، در ۳۰ دقیقه تک گل تراکتور را با سه گل پاسخ دادند که ۲ گل توسط مهدی عبدی و گل دیگر توسط کاپیتان احمد نوراللهی به ثمر رسید.

این نتیجه به این معنی است که اگر پرسپولیس روز جمعه در دیدار خارج از خانه مقابل پیکان رده هفتمی به پیروزی برسد، برای پنجمین بار پس از فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ قهرمان لیگ برتر خواهد شد. در حالی که سپاهان به تهران و در آخرین بازی خود به مصاف استقلال، رقیب بزرگ پرسپولیس، می‌رود.

نبرد‌های دیگری که در روز پایانی انجام خواهد شد، مشخص خواهد کرد که کدام تیم به همراه تیم ماشین سازی از پیش سقوط کرده، به دسته پایین‌تر خواهد رفت. سایپا، ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان هنوز در معرض خطر سقوط هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها