همزمان با دهه کرامت در خراسان رضوی انجام شد؛

توزیع ۳ هزار کولر آبی و جهیزیه میان مددجویان کمیته امداد

تجلیل از 1110 حامی اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی

با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد و جمعی از مسئولان استان از هزار و 110 حامی طرح اکرام ایتام در استان تجلیل شد.
کد خبر: ۱۳۲۸۹۲۳

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی در آیین تجلیل از 1110 حامی طرح اکرام ایتام که به صورت ویدئو کنفرانس در سطح استان برگزار شد، یکی از ابعاد زندگی و سیره علوی را دستگیری از ایتام دانست و افزود: باید فرزندان یتیم را همچون فرزندان خود بدانیم و به مشکلات و مسایل وی رسیدگی کنیم همچنان که امام علی (ع) نسبت به ایتام حساسیت ویژه ای داشتند.

امام جمعه مشهد از جایگاه و ارزش کمک کردن به فقرا و ایتام گفت و بیان کرد: یتیم داری کار سختی است و احسان به ایتام از بالاترین احسان ها و نیکوکاری هاست که در این بخش باید بتوانیم زمینه ای را فراهم کرد تا یتیم در هیچ بخشی احساس کمبود نکند.
وی با اعلام اینکه هر فردی مورد آزمون الهی قرار می گیرند، ادامه داد: امام خمینی (ره) از فقرا با عنوان «ولی نعمتان جامعه» یاد می کند چراکه زمینه رسیدن به مقامات عالیه فقرا هستند و ما می توانیم به این افراد احسان و اکرام داشته باشیم.
آیت الله علم الهدی با بیان اینکه با تمسک به حضرت علی(ع)، زندگی رنگ علوی به خود می گیرد، افزود: زهد و همراهی با مردم 2 بعد زندگی حضرت علی(ع) بود که در زهد نمی توانیم مثل آن حضرت باشیم اما در همراهی با درد، رنج و امور مختلف مردم می توانیم تا بخشی مانند آن حضرت باشیم.
شایسته ذکر است: در این مراسم با حضور آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد از 15 نیکوکار برجسته به نمایندگی از هزار و 110 حامی مشارکت کننده در طرح اکرام ایتام تقدیر شد.
لازم به یادآوری است این مراسم به صورت همزمان در سطح استان اجرا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها