رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت خبر داد

کشف ۱۳۰ هزار قلم کالای قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از ۱۳۰ هزار قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۸۵۷۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفتگو با فارس از کشف بیش از 130 هزار قلم انواع کالاهای قاچاق خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته در راستای مبارزه بی امان و تشدید مبارزه با قاچاق کالا، مأموران این پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم پس از رصد اطلاعاتی نامحسوس به 9 محل که مکان دپوی کالاهای قاچاق بود مراجعه و مقادیر زیادی انواع کالاهای قاچاق را مشاهده کردند.

وی گفت: در بررسی اولیه مشخص شد کالاها شامل لوازم آشپزخانه، پارچه، لوازم آرایشی، کاشت ناخن و ماینر، فاقد مشخصات و اسناد مثبته گمرکی بوده و از مرزهای ورودی به تهران منتقل‌ و در محل ها انبار شده و سپس با نام مارک های معتبر محصول کشورهای خارجی اقدام به فروش در بازار می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد های اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالکین کالاها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان در عملیات پلیسی مالکین کالاها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 55 میلیارد ریال اعلام کردند از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس 110 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها