ماجرای مرگ علی انصاریان، مرد همیشه خندان فوتبال و سینما تمامی ندارد. هر چقدر خودش بی حاشیه زندگی کرد، حواشی درگذشت اش هنوز خبرساز و پرماجراست.
کد خبر: ۱۳۲۸۰۴۸
به گزارش جام جم آنلاین، از زمانیکه علی انصاریان در بیمارستان بستری شد تا 15 بهمن 1399 که به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت حرف و حدیث هایی درباره قصور پزشکی در روند معالجه او مطرح شده که همچنان ادامه دارد و اکنون بعد از گذشت بیش از 5 ماه از مرگ مرحوم انصاریان شاهد آن هستیم که مادر آن مرحوم پیگیر پرونده درگذشت فرزندش شده و از پزشک معالج او و بیمارستان شکایت کرده تا این موضوع مورد بررسی جدی تری قرار بگیرد.   
پرونده ادامه دار مرگ علی انصاریان / خودشان از من خواستند که پزشک مشاور علی انصاریان باشم / واکنش دکتر هاشمیان به شکایت مادر علی انصاریان
بر همین اساس، دکتر محمدرضا هاشمیان، فوق تخصص ICU بیمارستان مسیح دانشوری و یکی از پزشکان معالج علی انصاریان که مورد شکایت خانواده انصاریان گرفته در گفت و گو با جام جم آنلاین تصریح می کند: توهین و تهمت هایی که به کادر درمان شد غیر قابل باور است. بنده و همکارانم به عنوان یک تیم درمان تمام تلاش مان را کردیم که متاسفانه به موفقیت ختم نشد. بارها هم اعلام کردیم که ایشان بسیار دیر به بیمارستان مراجعه کردند. کمااینکه در طول پاندمی افراد زیادی با درگیری کمتر از ایشان هم فوت کردند.  علی انصاریان در روزهای ابتدایی بیماری با وجود علائمی چون سرفه حتی سی تی اسکن ریه هم انجام نداده بودند. ایشان با حال وخیم و با آمبولانس وارد بیمارستان شده بودند و خودشان خواسته بودند تا بنده هم به عنوان عضوی از کادر درمان در آنجا حاضر شوم. چند تن از پیشکسوتان و افراد معروف و از نزدیکان ایشان با بنده تماس گرفتند و بنده نیز قبول کردم تا جزئی از تیم باشم. در بیمارستان هم در ابتدا ایشان توسط پزشک عفونی ویزیت می شود و پس از آن از بنده می خواهند که به عنوان پزشک مشاور بالای سر ایشان حضور داشته باشم.
 
او ادامه می دهد: پیرو پرونده علی انصاریان از چندین نفر به خاطر توهین و نشر اکاذیب شکایت کردم. در حال حاضر پرونده تمام شکایت هایم موجود است که وکیل ام پیگیر تمامی آنهاست. به هر حال ما در کادر درمان در شرایطی قرار داریم که خودمان باید پیگیر و حامی مشکلات خودمان باشیم. چرا که تا به امروز حتی یک بار هم وزارت بهداشت حمایتی از بنده و بیمارستان و تیم پزشکی نکرده است. حتی بعضا توییت هایی که از طرف دو تن از مسئولین وزارت بهداشت منتشر شده موجب تحریک و شدت هر چه بیشتر این توهین و تهدید و تهمت ها گردیده. امیدوارم هر چه زودتر دادگاه به آسیب ها و اتهام هایی که در مورد فوت علی انصاریان به بنده وارد شده رسیدگی کند.
 
دکتر هاشمیان تاکید می کند: مواکدا عرض می کنم که از بنده درخواست کردند که به عنوان پزشک مشاور کنار علی انصاریان باشم و فقط من به عنوان پزشک در آنجا نبودم. ما یک تیم پزشکی بودیم، حداقل بیست نفر متخصص و فوق متخصص و چنانچه نزدیکان ایشان بنا به هر دلیلی از هر کدام از ما خوششان نمی آمد همان زمان می گفتند که برویم. خودشان از بنده خواستند که در کنار مرحوم انصاریان باشم و حتی بارها از بنده و تیم پزشکی تشکر هم کردند و حالا نمی دانم این چه داستانی است که پیش آورده اند!
 
این فوق تخصص ICU در مورد علت فوت علی انصاریان خاطرنشان می سازد: ما تابع نظر و تشخیص پزشکی قانونی هستیم و آنطور که پزشکی قانونی بعد از فوت انصاریان در خصوص علت مرگ شان اعلام کرده؛ ذات خود بیماری کرونا و دیر رساندن بیمار به بیمارستان علت مرگ شان بوده.
 
پزشک معالج علی انصاریان در خصوص اتهامات مطرح شده علیه وی تصریح کرد: بنده همین چندوقت پیش بنا به دلایلی با آقای  نمکی و  جهانپور با مشکل مواجه شدم. پس از آن از طرف معاونت درمان به بیمارستان های محل کارم مراجعه کردند که آیا در آنجا از بنده شکایتی شده یا در این پیک کرونا بیمارهای بنده فوت کرده اند یا خیر! و بعد هم که ماجرای شکایت مادر علی انصاریان پیش آمد! این حواشی واقعا دردناک است. بیش از یکسال است که از شیوع کرونا می گذرد و در این روزها بسیاری از کادر درمان به دلیل این بیماری از دست رفته اند. کادر درمان هر روز خسته تر، ناتوان تر و بی پناه تر از قبل با هر آنچه که در توان دارد فقط و فقط به خاطر مردم این راه را ادامه می دهد و دقیقا در شرایطی که در پیک پنجم کرونا هستیم با چنین مسائلی مواجه می شویم! البته دیگر برای بنده مسجل است که بعضی افراد دنبال حواشی می گردند ولی هرگز نمی توانند خللی در خدمت رسانی ام وارد کنند. من بیش از پیش برای درمان بیماران کشورم می کوشم.

ساناز قنبری / جام جم آنلاین
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها