رئیس پلیس آگاهی استان خبر داد:

٢۶فقره سرقت ویلا در محور هفت باغ علوی کرمان

رئیس‌پلیس آگاهی استان، گفت: 4 نفر از اعضای یک باند کلاهبرداری و جعل اسناد رسمی و اوراق اداره اوقاف که بصورت شبکه ای اقدام به زمین خواری به ارزش 100میلیارد ریال در شهر کرمان کرده بودند؛ دستگیر شدند.  
کد خبر: ۱۳۲۷۴۹۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سرهنگ یدالله حسن‌پوراظهارداشت: در پی اخبار منابع اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک شبکه منسجم و سازمان یافته جعل، کلاهبرداری و فروش اراضی وقفی و دولتی از این طریق، بررسی و کشف آن در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی سر شبکه این باند را که فردی سابقه دار بودشناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در شهر کرمان هنگام جعل یک سری از بنچاق های اراضی دولتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان همچنین با اشاره به دستگیری 3 نفر دیگر از اعضای این باند بیان داشت: 2 نفر از این متهمان مادر و پسر بودندکه هنگام کلاهبرداری و معامله بخشی از اراضی دولتی و وقفی با اسناد مجعول در شهر کرمان دستگیر شدند. 

سرهنگ یدالله حسن پور،خاطر نشان کرد: در تحقیقات ماموران 30 فقره جعل اسناد رسمی و اوراق اداره اوقاف به ارزش100 میلیارد ریال کشف شد و تحقیقات در خصوص سایر جرائم آنان و شناسایی افراد مرتبط با این پرونده و مالبختگان ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها