حداقل دویست پرواز در پرازدحام‌ترین فرودگاه کشور پرتغال بر اثر اعتصاب کارکنان این فرودگاه لغو شده و مسافران زیادی را سرگردان کرد.
کد خبر: ۱۳۲۷۱۱۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، در پی اعتصاب گسترده کارکنان فرودگاه لیسبون، حداقل ۲۰۰ پرواز فقط در روز شنبه (به وقت محلی) لغو شد.

اعتصاب کارکنان و خدمه شرکت امور حمل‌ونقل زمینی در فرودگاه لیسبون که قرار است دو روز به طول بیانجامد، احتمالا باعث لغو پرواز‌های بیشتری در پایتخت پرتغال خواهد شد.

 سخنگوی اتحادیه تکنسین‌های خدمات فرودگاهی در پرتغال، که خواستار برگزاری این اعتصاب شده بود، گفت تقریبا ۱۰۰ درصد کارکنان فرودگاه لیسبون - به‌عنوان پرازدحام‌ترین فرودگاه پرتغال - در این اعتصاب شرکت کرده‌اند.

شرکت مدیریت فرودگاه‌های پرتغال با اعلام خبر لغو پرواز‌ها در فرودگاه لیسبون، گفت این اعتصاب تأثیر شدیدی بر بزرگترین شرکت هواپیمایی پرتغال «تی. اِی. پی» گذاشته، اما شرکت‌های کوچک‌تر آسیب کمتری دیده‌اند.

بر اساس این گزارش، نیرو‌های خدمات زمینی فرودگاه لیسبون از شرکت خود می‌خواهند حقوق و همچنین پاداش تعطیلات امسال میلادی بدون تأخیر پرداخت شود؛ شرکتی که بر اثر همه‌گیری کرونا به مشکلات مالی جدی برخورده است.

به نوشته رویترز به نقل از مدیرعامل شرکت مدیریت فرودگاه‌های پرتغال، این اعتصاب فعالیت فرودگاه لیسبون را تقریبا به‌صورت کامل مختل کرده، ولی انتظار دارند که ار روز دوشبنه اوضاع در این کشور به حال عادی دربیاید.

رسانه‌های پرتغالی همچنین گزارش دادند که این اعتصاب و لغو متعاقب پرواز‌ها در فرودگاه لیسبون، باعث سرگردانی مسافران خارجی و داخلی در این فرودگاه شده و حتی بعضی از آن‌ها مجبور به خوابیدن در سالن‌های انتظار شده‌اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها