در روز پنجشنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۰ تصاویری از قطع درختان تنومند چنار در خیابان معلم یاسوج که برای دیده شدن تابلوی یک فروشگاه قطع شده اند، منتشر شده که واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.
در روز پنجشنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۰ تصاویری از قطع درختان تنومند چنار در خیابان معلم یاسوج که برای دیده شدن تابلوی یک فروشگاه قطع شده اند، منتشر شده که واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.
کد خبر: ۱۳۲۵۶۰۸

ناصر داور، مدیرعامل فضای سبز شهرداری یاسوج در این خصوص به ایسنا گفت: درختان خیابان معلم یاسوج قطع نشده اند بلکه اصلاح شده اند.

وی اظهار کرد: یک شهروند یاسوجی با ارائه درخواست کتبی به سازمان فضای سبز شهرداری برای اصلاح درختان خیابان معلم بالاتر از چهار راه هلال احمر که وارد شبکه برق شده و خطر برق گرفتگی عابران پیاده وجود دارد تقاضای اصلاح داشت.

داور اظهار کرد: در همین راستا، با اداره برق شهرستان بویراحمد جهت اصلاح درختان مذکور، مکاتبه انجام دادیم و اداره برق جهت اصلاح درختان اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری یاسوج تاکید کرد: این کار قانونی بوده و اداره برق شهرستان بویراحمد جهت اصلاح درختان و جلوگیری از خطرات احتمالی برای عابران پیاده اقدام به اصلاح درختان کرده است.
داور بیان کرد: عده ای در فضای مجازی با انتشار تصاویر این درختان دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند.

 

با عاملان قطع درختان برخورد کرده ایم

همچنین کاظم رزمه، مدیر اداره برق شهرستان بویراحمد نیز در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: شهروندی درخواستی به شهرداری یاسوج ارائه داد مبنی بر اینکه به علت وارد شدن درختان به شبکه برق و اتصالی شبکه، وسایلی برقی‌ام دچار سوختگی شدند و احتمال گرفتگی عابران پیاده نیز وجود دارد.

وی افزود: شهرداری یاسوج مکاتبه‌ای اداره برق شهرستان جهت همکاری داشتند که با توجه به اتصالی ایجاد شده و پیگیری‌های شهروند درخواست کننده تیمی از اتفاقات اداره برق شهرستان جهت همکاری به محل اعزام و اقدام به اصلاح درخت کرده‌اند.

رزمه تصریح کرد: البته باید گروه تعمیرات اداره برای اصلاح درختان اعزام می‌کردیم اما به علت سماجت فرد درخواست کننده این اتفاقات به محل اعزام شد که روش اصلاح درخت را بلد نبودند و درخت را نامرتب قطع کردند.

وی بیان کرد: این اقدام با همکاری و هماهنگی شهرداری یاسوج انجام شده است البته با عاملان قطع این درختان که به خوبی وظیفه خود را انجام نداده اند، به شدت برخورد کرده ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها