کمین شبح مرگ در ترمینال‌ های تهران

مهمان کردن مسافران با آبمیوه‌های تلخ!

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی و انهدام باند ۹ نفره سارقان منزل خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۴۸۷۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با فارس از انهدام باند 9 نفره سارقان منزل و کشف 20 فقره سرقت منزل خبر داد.

سرهنگ کارآگاه عزیزخانی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پالایش اطلاعاتی مشخص شد که یکی از سارقان حرفه‌ ای منزل با تشکیل باندی 9 نفره به صورت گسترده و حرفه‌ای در نقاط مختلف تهران اقدام به سرقت از منازل می کند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد اعضای این باند سابقه دار هستند، اعلام کرد: با رصد اطلاعاتی مخفیگاه سارقان در نقاط مختلف جنوب شهر تهران شناسایی و پس از هماهنگی قضائی و اطمینان از حضور سارقان در مخفیگاهشان، در نهایت 5 اکیپ از کارآگاهان به مخفیگاه سارقان اعزام شدند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران از دستگیری تمام اعضای این باند خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 22 دستگاه گوشی تلفن همراه، تعدادی تابلو فرش و ... کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به 20 فقره سرقت منزل در محله های مختلف تهران از قبیل منیریه، خانی آباد، بریانک، قصرالدشت و ... اعتراف و بیان داشت که در تیم های 3 الی 4 نفره با استفاده از موتورسیکلت و تخریب در ورودی ساختمان مرتکب سرقت اموال با ارزش از منازل می شدند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را بیش از 20 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: تاکنون 14 نفر از مالباختگان شناسایی شده و اعضای این باند تا تکمیل تحقیقات پلیسی وکشف جزئیات پرونده در اختیار این پایگاه قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها