مدافع پیشین استقلال ضمن ابراز گله از باشگاه استقلال گفت: زندگی ام کلا به یک صندلی چرخدار محدود شده و باشگاه استقلال هم کاملا مرا رها کرده است.
کد خبر: ۱۳۲۴۳۸۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، لئوناردو پادوانی مدافع پیشین استقلال که بر اثر یک مصدومیت دچار معلولیت دائمی شد، در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: این روزها به دلیل کرونا بیشتر در خانه هستم. من جزو گروه‌های حساس به حساب می‌آیم و باید بیشتر از خودم مراقبت کنم. برای همین خیلی از خانه خارج نمی‌شوم.

وی بیان داشت: به خاطر وضعیتی که دارم باید خیلی زودتر کارهای درمان اساسی‌ام را انجام می‌دادم، اما این روزها تنها فیزیوتراپی می‌کنم و امیدوارم با همین شرایط وضعیتم بهتر شود.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: استقلالی‌ها مرا از یک جایی رها کردند. آنها دیدند در زمین چه اتفاقی برای من افتاد و انتظار خیلی بیشتری از این باشگاه داشتم. امیدوارم استقلالی‌ها وضعیت زندگی مرا ببینند و کمک کنند. زندگی من تنها محدود به نشستن روی یک صندلی چرخ‌دار شده است.

پادوانی بیان داشت: از وقتی از ایران برگشتم دیگر استقلالی‌ها سراغ مرا نگرفتند. برای همین به فیفا شکایت کردم. این اولین موردی است که یک بازیکن به این دلیل به فیفا شکایت می‌کند و برای همین مشخص نیست فیفا چه رأیی در این خصوص صادر کند. من کاملاً شانس بازگشت به فوتبال و حتی بازگشت به یک زندگی عادی را از دست داده‌ام. برای فردی مثل من پیدا کردن شغل و تامین مخارج زندگی و درمان بسیار سخت است.

مدافع سابق استقلال گفت: وکیل من در شکایتی که مطرح کرده، هزینه‌های مخارج زندگی و درمان برای سی چهل سال زندگی آینده‌ام  محاسبه کرده و روی آن به فیفا شکایت کرده است. اینکه فیفا چه رای در این خصوص صادر کند را من نمی‌دانم.

وی افزود: تحقیق کردم و متوجه شدم در دنیا اتفاقی که برای من افتاد برای هر فوتبالیستی روی داده یا فوت کرده یا مثل من فلج شده است. رسیدگی در دقایق و روزهای ابتدایی بسیار مهم است. شما در مسابقات یورو دیدید که وقتی برای اریکسون در زمین اتفاق افتاد چطور از او مراقبت کردند.

پادوانی تاکید کرد: همه هواداران استقلال به من پیام می‌دهند و حال مرا می‌پرسند و به خاطر کارهایی که مدیریت برای من انجام نداد ناراحت هستند. من خیلی دوست دارم به ایران برگردم و امیدوارم بعد از شرایط کرونا اگر این امکان برایم وجود داشت بار دیگر به ایران برگردم. من در مدتی که در ایران زندگی می‌کردم خوشحال بودم و ایران را دوست دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها