رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت خبر داد

کشف یک میلیارد تومانی کلید برق قاچاق در خیابان شوش

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۲ میلیارد تومانی کالای قاچاق از چهار دستگاه نیسان در حوالی بزرگراه آزادگان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۴۰۱۴

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفتگو با فارس از توقیف 4 دستگاه نیسان حامل 20 میلیارد ریال کالای قاچاق در حوالی بزرگراه آزادگان خبرداد.

سرهنگ ولی پورگودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و تکمیل تحقیقات پلیسی، ماموران انتظامی پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران از انتقال مقادیر کالای قاچاق از یک انبار کالا واقع در صباشهر به تهران مطلع و در یک عملیات پلیسی موفق شدند 4 دستگاه نیسان حامل کالای قاچاق را در بزرگراه آزادگان شناسایی کنند.

وی افزود: با توقیف خودرو و بازرسی از آنها تعداد 210 قلم لوازم خانگی قاچاق از قبیل ۲۰دستگاه ماشین لباسشویی و ظرفشویی ، ۲۴دستگاه چرخ گوشت و ۱۶۶ دستگاه سایر لوازم برقی آشپرخانه فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به دستگیری راننده خودروها ادامه داد: متهمان در تحقیقات مقدماتی اظهار داشتند که این اموال متعلق به آنها نبوده و از اصالت و قاچاق بودن و یا نبودن این کالاها مطلع نیستند و صرفا به ازای دریافت حق الزحمه‌ای بابت کرایه خودرو، کالاها را از صباشهر بارگیری و قصد انتقال این اموال را به خیابان شوش و امین حضور داشتند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه بلافاصله کارآگاهان تحقیق برای شناسایی مالک اجناس را آغاز کردند، تصریح کرد : هویت مالک اموال و محل تردد وی شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم هنگام تردد در محدوده میدان انقلاب دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه با دستور قضائی کلیه اموال مکشوفه تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد خاطرنشان کرد:کارشناسان ارزش ریالی اموال را 20 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ گودرزی گفت: هر 5 متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها