در جلسه‌ کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مطرح شد؛

بررسی نحوه هزینه‌ کرد یک میلیارد یورویی مقابله با کرونا

در صحن علنی امروز مجلس

شریعتمداری در یک روز دو کارته شد

نمایندگان مردم در مجلس از پاسخ های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سوال حسین میرزایی درباره نحوه هزینه کرد منابع حاصل از فروش شرکت سرمایه تامین اجتماعی (شستا) قانع نشدند.
کد خبر: ۱۳۲۳۸۸۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۹ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی سوال حسین میرزایی و تعدادی از نمایندگان از محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص اینکه منابع حاصل از فروش شرکت سرمایه تامین اجتماعی (شستا) کجا هزینه شده؟ از توضیحات وزیر با ۶۲ رأی موافق ۱۲۶ رأی مخالف و ۱۲ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در صحن قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.

مجید انصاری در تشریح گزارش کمیسیون اجتماعی گفت: در اجرای ماده (۲۰۷) آیین‌نامه داخلی مجلس، سؤال فوق در جلسه رسمی مورخ ۲۶/۱۱/۱۳۹۹ کمیسیون با حضور ۱۶ نفر از نمایندگان عضو کمیسیون، نماینده محترم سؤال‌کننده و وزیر محترم مطرح و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سؤال کننده از پاسخ‌های ارائه شده وزیر، کمیسیون قلمرو سؤال را ملی تشخیص داده و مستند به بند (۳) ماده (۲۰۷) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش سؤال جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی ارسال می‌گردد.
 
به گزارش جام جم آنلاین، قبل از این مورد نیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز با ۴۵ رأی موافق، ۱۵۸ رأی مخالف و ۱۴ رأی ممتنع از میان ۲۳۴ رأی دریافت شده از پاسخ محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو از شریعتمداری درباره «علت تضییع گسترده حقوق قالیبافان و بافندگان فرش و قطع بیمه آنان» پرسیده بود قانع نشده و به وی کارت زرد دادند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها