رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت: مسیر حقوقی مثبت شدن تست دوپینگ کاراته کا ایران در آستانه المپیک را دنبال می‌کنیم.
کد خبر: ۱۳۲۳۸۴۳

به گزارش جام جم آنلاین، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه اختتامیه جشنواره شعر المپیک در باغ کتاب تهران اظهار داشت: هدف المپیک تنها رفتن روی سکوی قهرمانی نیست بلکه همبستگی ملت‌ها و اقوام و جامعه یک رنگ است.مفهوم منشور المپیک همبستگی است.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص این جشنواره تصریح کرد: ۱۲۰ شاعر آثار خود را ارائه کردند و ۵ اثر برگزیده شد. به جای اینکه در فضای بسته و دیوارهای بسته باشیم، فضای فعالیت‌ها را در متن جامعه آوردیم. این المپیک تنها المپیک قهرمانی و سکه نیست بلکه در بحث‌های فرهنگی نیز کارهای بزرگی انجام شده است. امیدوارم در پایان مجموعه فعالیت‌های ما در بحث فرهنگی و قهرمانی کام ملت را شاد کند.

صالحی امیری تاکید کرد: آنچه وظیفه ما، دولت، فدراسیون‌ها و وزارت ورزش بوده را انجام و همه داشته‌ها را به میدان آوردیم. برای اولین بار ۱۰ دختر کسب سهمیه کردند و ورزشکاران ما افتخار آفرینی خواهند کرد.

وی در خصوص پیگیری مثبت شدن دوپینگ یک کاراته کای ایرانی در آستانه المپیک گفت: هر روز جلسات برگزار می‌شود. امروز جلسه داشتیم و فردا هم جلسه داریم. با فدراسیون جهانی مکاتبه کردیم. حق ورزشکار ما این نبود ولی باید مسیر حقوقی را دنبال کنیم. آقای سجادی جلسات کارشناسی دارد و امیدوارم بتوانیم تخفیف بگیریم.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها