افزایش تلفات ریزش ساختمان ۱۲ طبقه در میامی؛

آشفتگی آمریکایی ها در مدیریت بحران فلوریدا

ناتوانی آمریکا در مدیریت بحران در ایالت فلوریدا؛

ادامه تلاش ها برای یافتن افراد از زیر آوار در فلوریدا

با گذشت پنج روز از فروریختن ساختمان مسکونی ۱۲ طبقه ای در شهر سرفساید در ایالت فلوریدا مقامات آمریکایی در مدیریت این بحران ناتوان بوده و عملیات جستجو و نجات برای یافتن مفقودان همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۳۲۳۵۶۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ­­خبرگزاری صدا و سیما؛ گروه‌های امداد و نجات در تلاش برای یافتن افراد باقی مانده در زیر آوار ساختمانی هستند که در شهر سرفساید در ایالت فلوریدا فرو ریخت، آن‌ها همچنین در حال مبارزه با شرایط آب و هوایی، گذشت زمان و از دست دادن امید برای زنده یافتن افراد بیشتر هستند.

بر اساس این گزارش، شمار تلفات ناشی از فرو ریختن بخشی از این برج اکنون به ۹ تن رسیده است. همچنین گفته می‌شود بیش از ۱۵۰ تن دیگر همچنان ناپدید هستند. در حال حاضر خبر‌های ناراحت کننده‌ای درباره این ساختمان شنیده می‌شود.

برخی خبر‌ها نشان می‌دهد مهندسان ناظر در سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بودند تعمیرات این برج بیش از ۹ میلیون دلار هزینه در بر دارد. وقوع این فاجعه سبب شده است تا مقامات شهر میامی دستور بررسی همه ساختمان‌های بالای شش طبقه و بیش از ۴۰ ساله را از نظر ایمنی صادر کنند. مقامات همچنان خواستار گزارشی در این باره پس از ۴۵ روز شده اند.


در همین حال، امید‌ها برای زنده یافتن افراد از زیر آوار در حال کم رنگ شدن است. امدادگران شب هنگام همچنان به تلاش‌های خود برای یافتن افراد ادامه می‌دهد و خانواده‌ها به دنبال یافتن خبری درباره سرنوشت عزیزان خود هستند. این خانواده‌ها روز یکشنبه اجازه یافتند در محل ریزش ساختمان حضور یابند.


شهردار میامی دِید در سخنانی اعلام کرد این خانواده‌ها لحظه‌های احساسی را در این مکان تجربه کردند.

دنیلا لوین کاوا در سخنانی گفت:"ما به همه خانواده‌ها فرصت دادیم تا به صورت خصوصی از این محل بازدید کنند. این همان چیزی است که بسیاری از خانواده‌ها خواستارش شده بودند؛ بنابراین تیم ما این شرایط را برایشان فراهم کرد و فکر می‌کنم این اقدام به خوبی انجام شد و ما از فراهم کردن این فرصت خوشحالیم. ما همچنان از شما می‌خواهیم به دعا کردن برای همه آن‌ها و خانواده‌ها در این دوران به شدت دشوار ادامه دهید، زیرا آن‌ها منتظر دریافت خبر‌هایی هستند. همچنین برای امدادگران ما دعا کنید که همچنان در تلاش برای یافتن این افراد هستند. "
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها