۱۴ تن از خبرنگاران که در حادثه دیروز مصدوم شده ولی بهبود یافته اند، با استفاده از هوایپما به تهران اعزام شدند.خبرنگاران حادثه دیده در واژگونی اتوبوس در مسیر نقده، پس از بهبودی به همراه پیکر ۲ تن از خبرنگاران فوت شده ظهر امروز /پنجشنبه/ با هواپیما به تهران بازگشتند.
کد خبر: ۱۳۲۲۸۴۶

به گزارش ایرنا، همچنین در این پرواز، پیکر ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا و مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا نیز از طریق همین هواپیما به تهران منتقل می‌شود تا فردا جمعه، در بهشت زهرا تشییع شده و به خاک سپرده شوند.

بازگشت خبرنگاران حادثه دیده در آذربایجان غربی به تهران (عکس)

چهار تن از خبرنگاران نیز که روند درمانی آنان دربیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه در جریان است، پس از بهبود طی روزهای آتی به تهران باز می‌گردند.

به گزارش ایرنا، عصر روز چهارشنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر بازگشت از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، ۲ تن از خبرنگاران شامل خبرنگاران ایرنا و ایسنا جان خود را از دست داده و ۲۱ تن دیگر مصدوم شدند.

با تلاش نیروهای امدادی، این خبرنگاران ابتدا به بیمارستان نقده و سپس به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شده و روند درمانی آنان صورت گرفت.

پس از درمان های ابتدایی، بیش از نیمی از خبرنگاران مصدوم با بهبود وضعیت به هتل انتقال داده شده و حدود ۱۰ نفر در بیمارستان برای مداوی بیشتر بستری شدند.

رییس جمهوری، رییس مجلس شورای اسلامی، معاون اول رییس جمهوری، معاونان رییس جمهوری و وزرای دولت، مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، مدیران حوزه های مطبوعات و همچنین بسیاری از اصحاب جراید و رسانه ها با صدور اطلاعیه هایی این حادثه دلخراش را تسلیت گفته اند.

شهرستان ۱۲۷ هزار نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی بوده و در فاصله حدود ۸۰ کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده ‌است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها