بازدید رئیس دادگستری گیلان از روند احیای شرکت صنایع ابریشم

ظرفیت تولید کارخانه صنایع ابریشم طی بازه شش ماهه به هشتاد درصد می‌رسد

شرکت ایحاگستر پس از ۹ سال تعطیلی به دلیل مشکلات بانکی، کمبود نقدینگی و تشکیل پرونده های متعدد قضایی، بخشی از آن مجددا در مدار تولید قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۳۲۲۸۱۷

به گزارش جام جم آنلاین گیلان، رئیس کل دادگستری به همراه سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان از روند آغاز تولید در مجتمع صنایع بسته‌بندی و چاپ ایحا گستر دیدن کردند.

دادستان مرکز استان گیلان در این بازدید گفت: شرکت ایحاگستر پس از ۹ سال تعطیلی به دلیل مشکلات بانکی و کمبود نقدینگی و تشکیل پرونده های متعدد قضایی، بخشی از آن مجددا در مدار تولید قرار گرفته است.

فلاح میری اضافه کرد: دستگاه قضایی طی یکسال اخیر با هدف حمایت و رفع موانع با برگزاری جلسات متعدد در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گیلان و دعوت از مدیران بانک ها و مالک این شرکت، تلاش کرد تا این کارخانه که با داشتن دستگاه های پیشرفته و مدرن توان رقابت در صنعت چاپ را دارد هرچه زودتر فعال شود.

وی با بیان اینکه کمک بانک ها و مدیران استانی در فعالسازی دوباره این شرکت بیش از پیش نیاز است اظهار داشت: از مدیران شرکت ها و صنابع تولیدی استان میخواهیم تا با اقبال به محصولات این مجموعه به افزایش تولید و اشتغال بیشتر این کارخانه کمک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها