بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از کارخانه نساجی ایران پوپلین

فلاح میری: شاهد روند رو به رشد تولید در کارخانه ایران پوپلین هستیم

دادستان مرکز استان گیلان اظهار داشت: دستگاه قضایی با تشکیل جلساتی برای بررسی مشکلات و موانع تولید در مورد کارخانه ایران پوپلین با حضور مدیران شرکت، در راستای حمایت از این واحد تولیدی و راه اندازی مجدد آن گام برداشت.
کد خبر: ۱۳۲۲۸۱۵

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،در دومین روز از هفته قوه قضاییه حجت‌الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری به همراه سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان از کارخانه ایران پوپلین بازدید کردند.

دادستان مرکز استان گیلان در این بازدید با اشاره به اینکه شرکت ایران پوپلین طی سالیان اخیر با سوء مدیریت و عدم توجه از سوی مسئولان در شرف تعطیلی قرار گرفته است، اظهار داشت: دستگاه قضایی با تشکیل جلساتی برای بررسی مشکلات و موانع تولید در مورد این کارخانه با حضور مدیران شرکت، در راستای حمایت از این واحد تولیدی و راه اندازی مجدد آن گام برداشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با تغییر مدیریت در این کارخانه و به کارگیری فردی متخصص در این سمت، امروز شاهد انجام تعمیرات اساسی دستگاه‌ها و روند رو به رشد تولید در این کارخانه هستیم.

فلاح میری در پایان تاکید کرد: در شرایط اقتصادی کنونی که برخی واحد‌های تولیدی با موانع و مشکلاتی روبرو هستند دستگاه قضایی حداکثر تلاش خود را برای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری و رونق فضای اشتغال در کشور به انجام می‌رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها