همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه فرماندار فیروزکوه به همراه معاون عمران فرمانداری،امام جمعه،فرمانده نیروی انتظامی ، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولین باحضور در دادگستری فیروزکوه با رئیس دستگاه قضا و دادستان این شهرستان دیدار وگفتگو کردند .
کد خبر: ۱۳۲۲۶۱۲

همزمان با هفته قوه قضائیه صورت گرفت: دیدار وگفتگو فرماندار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان فیروزکوه

به گزارش جام جم آنلاین تهران،فرماندار فیروزکوه در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد ورخاطره آیت الله بهشتی و یاران وفادار ایشان نامگذاری این هفته را فرصت مغتنمی برای تقدیر و تشکر از خادمان این عرصه دانست و بیان داشت:درنظام قضایی اسلام اجرای عدالت پایه واساس همه اصول وستون حیات بشری محسوب می شود .
وی افزود: دستگاه قضا باید به عنوان محل بسط وگسترش عدل وعدالت و حافظ امنیت ، قاطعانه و بدون مماشات با مفسدان و قانون شکنان برخورد کند.
مقام عالی دولت در شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه مردم مهمترین پشتوانه وسرمایه اجتماعی نظام و انقلاب به شمار می روند خاطر نشان کرد: عملکرد درست مسئولان می تواند موجب حفظ و تقویت این سرمایه عظیم گردد.
در ادامه رئیس دادگستری شهرستان دستگاه قضا را مامن وملجاءاحقاق حق دانست وتاکید کرد: مردم از دستگاه قضا اجرای عدل وعدالت را می خواهند و ما به عنوان مجریان عدالت موظفیم در برابر این خواسته مهم اجتماعی مردم همواره پاسخگو باشیم .
وی افزود:باید هر فردی در پناه قانون به حق خود برسد تا کسی به خود اجازه تعرض به جان و مال فرد یا گروهی را ندهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها