افشای راز مرد میانسال که 20 سال قبل همسر و فرزندش را به قتل رسانده‌ بود خاطره یکی از کارآگاهان پلیس آگاهی است

رازگشایی از جنایت 20ساله

راز مرد دو زنه بعد از قتل او فاش شد. همسران مقتول بعد از قتل، درخواست پرداخت دیه پس از شش سال از بیت‌ المال را مطرح کردند.
کد خبر: ۱۳۲۲۲۲۶

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، اوایل پائیز 94 جسد خونین مرد کارتن‌ خوابی در یکی از محله‌های جنوبی تهران پیدا شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد او در جریان درگیری با چند مرد معتاد به قتل رسیده است. با شناسایی یکی از افراد حاضر در درگیری، هویت ضارب به نام تورج شناسایی شد.

از سوی دیگر با شناسایی هویت مقتول به نام کریم ماموران سراغ همسر او رفتند که در تحقیقات گفت: سه سال قبل با کریم آشناشده و ازدواج کردیم و حاصل این ازدواج دختری دو ساله است. کریم مدتی قبل در دام اعتیاد گرفتار شد که تلاش من برای ترک او بی‌فایده بود و کارتن‌خواب شد. او من و دخترمان را رها کرد و شب‌ها در خیابان می‌خوابید. در ادامه بررسی‌ها، مشخص شد کریم پیش از این در دزفول ازدواج‌کرده و حاصل این ازدواج دو فرزند بوده و بعد از جدایی از همسر اولش به تهران آمده و دوباره ازدواج کرده بود.

با گذشت شش سال از این جنایت و در حالی که تورج شناسایی و دستگیر نشد، پرونده با درخواست پرداخت دیه از بیت‌ المال به دادگاه ارسال شد.

در جلسه رسیدگی به این درخواست در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران، فرزندان مقتول برای اولین‌بار خواهر و برادر ناتنی خود را دیدند. در جریان رسیدگی، همسران مقتول از طرف فرزندانشان درخواست دیه از بیت‌ المال را مطرح کردند. همسر اول کریم در شکایت خود گفت: من و کریم ده‌سال قبل ازدواج کردیم و صاحب یک دختر و پسر شدیم. کریم معتاد بود و کار درست و حسابی نداشت. من و فرزندانم را رها کرد و دیگر به خانه بازنگشت تا این‌که متوجه قتل او شدیم.

همسر دوم کریم هم گفت: شغلی ندارم و به‌سختی هزینه‌های زندگی خودم و دخترم را تامین می‌کنم. درخواست دارم دیه همسرم پرداخت شود تا پشتوانه‌ای برای دخترم باشد.

پس از طرح این درخواست، قضات برای بررسی آن وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها