عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: بعد از مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در فدراسیون بحثی مبنی بر ماندن یا نماندن سرمربی تیم ملی فوتبال نشده است.
کد خبر: ۱۳۲۲۱۷۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «خداداد افشاریان» پس از پایان دیدار سوپر جام فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد قضاوت خوبی از تیم داوری بودیم و این تیم کم اشتباه بود. خدا را شکر که مسابقه بدون تنش در ورزشگاه آزادی برگزار شد. این دیدار پس از پایان بازی‌های ملی برگزار و آغاز دور جدید فوتبال باشگاهی ایران است.

وی در باره ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دراگان اسکوچیچ توانست تیم ملی فوتبال ایران را به مرحله دوم مقدماتی ببرد و ما نیز برای ادامه همکاری با او جلسه لازم را برگزار خواهیم کرد. اما تا این زمان هیچ جلسه‌ای مبنی بر همکاری یا عدم همکاری برگزار نشده است. تصمیم نهایی در این زمینه را هیات رییسه خواهد گرفت. ما تا کنون برنامه‌ای برای جذب نام‌های مطرح شده در رسانه‌ها نداشتیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره احتمال میزبانی ایران در دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و احتمال استفاده از تکنولوژی داوری عنوان کرد: هیچ مساله‌ای در این زمینه مشخص نیست.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال همچنین استفاده داوران دیدار سوپر جام از ایرپاد را تکذیب کرد.

او در پایان در پاسخ احتمال ماندن اسکوچیچ تصریح کرد: شما رسانه‌ها به خوبی می‌دانید که چیزی مشخص نیست بلکه باید کارشناسی شود تا ادامه همکاری مشخص باشد.

دیدار سوپر جام فوتبال ایران شامگاه امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با تک گل عیسی آل کثیر به برتری رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها