مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد اعلام کرد؛

تغییر ساعت کاری قطار شهری مشهد از دوشنبه

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد اعلام کرد؛

افزایش یک ساعته سرویس دهی خطوط قطار شهری در شب ولادت امام رضا(ع)

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: سرویس دهی خطوط قطار شهری، در شب ولادت امام رضا(ع) یک ساعت افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۱۳۲۱۹۷۲

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، وحید مبین مقدم دراین خصوص افزود: در راستای رفاه حال زائران و مجاوران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و پیشگیری از تراکم مسافر سرویس دهی خط یک و دو قطار شهری در شب میلاد با سعادت امام رضا(ع) یک ساعت افزایش خواهد داشت.

وی اضافه کرد: برهمین اساس سرویس خط یک و دو قطار شهری در روز دوشنبه 31 خرداد مصادف با شب میلاد امام رضا(ع) با یک ساعت افزایش از ساعت 5.30 آغاز و تا ساعت 23 ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد، با بیان اینکه سرفاصله زمانی رسیدن قطار به ایستگاه در خط یک به صورت میانگین 6 دقیقه خواهد بود، اظهارکرد: بر این اساس در روز دوشنبه اعزام 428 قطار مسافری در خط یک پیش بینی شده است.

مبین مقدم تصریح کرد: همچنین میانگین رسیدن قطار به ایستگاه در خط دو به صورت میانگین 10 دقیقه خواهد بود که برای این خط نیز در روز دوشنبه اعزام 212 قطار مسافری پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسافرگیری درایستگاه های قطارشهری به صورت لحظه ای رصد می شود درصورت نیاز آمادگی لازم برای اعزام قطار فوق العاده به ایستگاه هایی که مسافر بیشتری دارند در ساعت های پیک مسافر وجود دارد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد،گفت: از زائران و مجاورانی که قصد استفاده از قطارشهری را دارند درخواست می شود، تا برای حفظ سلامتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا حتما از ماسک استفاده کنند، زیرا داشتن ماسک برای سوار شدن به قطارها الزامی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها