معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد از امشب(شنبه) از سر گرفته می‌شود و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۲۱۶۸۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ عین الله جهانی افزود: براساس تصمیم اتخاذ شده شب جمعه و شب شنبه ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه منع تردد شبانه لغو شده بود و خودرو‌ها جریمه نمی‌شدند. همچنین ابلاغیه معاون امنیتی - انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی - اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب‌های منتهی به انتخابات به نیروی انتظامی ابلاغ شده بود.

وی ادامه داد: یکی از عوامل اصلی لغو ممنوعیت تردد شبانه در این دو شب، جابجایی صندوق‌های رای گیری و تردد عوامل اجرایی و نظارتی در حوزه‌های انتخابیه بود.

جهانی با اشاره به ارسال پیامک‌هایی مبنی بر بررسی تردد هموطنان در طرح شبانه گفت: مردم نگران پیامک‌های ثبت تخلف تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در روز‌های ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه نباشند، زیرا جریمه‌ها اعمال نمی‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی اضافه کرد: ممنوعیت خروج خودرو‌ها با پلاک بومی از شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی همچنان به این شهر‌ها ادامه دارد.

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۵۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها