فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بکارگیری بیش از۱۳۰ هزار نفر از نیروهای بسیج و همه فرماندهان سپاه استان‌ها برای تامین امنیت انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۱۶۴۳

به گزارش جام جم آنلاین، سرلشکر پاسدار حسین سلامی در حاشیه برگزاری قرارگاه انتظامی امام علی (ع) در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی اظهار داشت: بحمدالله امروز ملت بزرگ ایران در حال خلق و آفرینش یک حماسه سیاسی جدیدی هستند و با مشارکت گسترده و باشکوه خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همه آرزوها و رویاهای شوم دشمنان مشت محکمی خواهند زد.

وی ادامه داد: دشمن با مدل جنگ به نبرد و مقابله با این انتخابات پرداخته است از سویی مردم شریف و عزیز ایران اسلامی نیز هر رای خود را همچون یک موشک تلقی می کنند و دشمن را با آرای خود موشک‌باران خواهند کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امنیت و سلامت یکی از ارکان مهم انتخابات در کشور است که توصیه ها، تاکیدات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز «مدظله العالی» نیز بیانگر این امر است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: بحمدالله برادران ما در ناجا با همه استعداد و ظرفیت های ممکن در راستای برقراری نظم و امنیت برای انتخاباتی امن وارد عرصه شده اند؛ ما هم بر اساس تاکیدات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا به کمک برادران عزیز خود در ناجا با بیش از 130 هزار نفر از نیروی های بسیج و همه فرماندهان سپاه استانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده‌ایم امید است که با برادران عزیز خود در ناجا بتوانیم یک امنیت دل انگیز و قابل قبول و آرامش را برای ملت عزیزمان ایران اسلامی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم که بتوانیم با همکاری هم در این جهاد، وظیفه سیاسی خود را در این یوم الله به خوبی انجام دهیم، گفت: از سردار حسین اشتری فرمانده ناجا و تمامی همکاران در ستاد که به صورت شبانه روزی در راستای برقراری امنیت در این لحظه های تاریخ ساز تلاش می کنند، تشکر می کنم و خدا قوت می گوییم و آروزی سلامتی و توفیقات روزافزون را برای این عزیزان در اجرای ماموریت های خطیری که دارند از خداوند متعال خواستارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها