کد خبر: ۱۳۲۱۴۸۸
همه نگاه‌ها به سمت ایران۲۸ خرداد۱۴۰۰، نوبت آزمونی دیگر برای مردم ایران و موسم حضوری دیگر از این ملت سرافراز و آگاه برای انتخاب اصلح است. در ۴۲ سال گذشته ایران اسلامی بار‌ها شاهد حضور گسترده و پرشور مردم در همه صحنه‌ها و از جمله انتخابات بوده که این حضور نشانگر این است که این نظام، نظام مردم‌سالاری دینی و متکی بر آرای مردم است.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌ها نیز بیش از همیشه آزمون چشم‌هاست. چشم‌های جست‌وجوگری که به این روز دوخته شده تا خللی در اراده مردم را شاهد باشند. چشم‌های کینه‌توز دشمنان که همواره منتظرند تا بی‌تفاوتی مردم به سرنوشت‌شان و کم رونقی انتخابات را ببینند.
چشمان به اشک نشسته، اما امیدوار خانواده‌های معظمی که خون پاک فرزندانشان برای حفظ این خاک مقدس و اعتلای نام ایران بر زمین ریخته شده و در انتظار قدردانی شایسته و بایسته مردم‌از این‌جانفشانی‌ها هستند. چشمان نگران دلسوزان و یاوران انقلاب که در انتظارند گام‌های پرتوان و انگشت‌های جوهری میلیون‌ها رای‌دهنده را در روز بزرگ انتخاب شاهد باشند.
چشم‌های امیدی که در دهه پنجم انقلاب اسلامی به جوان‌ها دوخته شده تا با حضور آگاهانه و امیدآفرینشان تحول و نگاهی نو در کشور رونق گیرد.
اگرچه کشور به دلیل تحریم‌های ظالمانه با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند، اما مردم انقلابی ایران اسلامی به یاری خدا آماده‌اند تا بار‌دیگر وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی در پای صندوق‌های رای نشان دهند و علاوه بر دلگرمی برای کسانی که در مسیر رفع مشکلات داخلی قدم برمی‌دارند، پشتوانه‌ای محکم برای دیپلماسی خارجی کشور در برابر قدرت‌های سلطه‌طلب باشند تا دولتمردان کشور با دست پر و حمایت کامل برای احقاق حقوق ملت ایران در مجامع جهانی حاضر شوند.
رهبر معظم انقلاب نیز در بیاناتشان، بار‌ها شاخص‌های یک انتخاب اصلح را مطرح و بر آن تاکید داشتند و همین موضوع اهمیت و لزوم مشارکت را بیش از پیش آشکار می‌کند. چکیده سخن، یادآوری این کلام ارزشمند معظم له که انتخابات در یک روز انجام می‌شود، اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند، بنابراین با شرکت در انتخابات که متعلق به خود شماست، از خداوند برای رأی دادن به کسی که شایسته این مسؤولیت است، کمک بخواهید.
مردمان شریف، نجیب، شهیدپرور و همیشه در صحنه دیارکریمان، استان شهیدان باهنر و باهنران شهید، پایتخت مقاومت ایران اسلامی، زادگاه و آرامگاه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی نیز به تاسی از رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و وصیت قهرمان شهید این دیار برای حضور در این حماسه بزرگ لحظه‌شماری کرده، همه هموطنان عزیز را به مشارکت گسترده در انتخابات ۲۸خرداد دعوت می‌کنند.
 

احمد علی رمضانی مدیر کل صدا‌و‌سیمای کرمان/ روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها