استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی، مردم شریف استان را برای شرکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ دعوت کرد.
کد خبر: ۱۳۲۱۴۵۶

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، در متن پیام محمدصادق معتمدیان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات بعنوان شاخصه مردم سالاری، از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که همواره ملت شریف ایران با حضور در صحنه انتخابات، ضمن بی‌اثر نمودن تمام نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان این مرز و بوم، سرنوشت سیاسی کشور عزیزمان را رقم زده‌اند.


به طور کلی انتخابات را می‌توان گزینش از میان بدیل‌های مختلف دانست که پیش روی انتخاب کنندگان قرار گرفته و برخاسته از اراده مردم و در راستای همراهی و مشروعیت‌بخشی به نظام است.
بر کسی پوشیده نیست که ایران عزیز ما از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون مورد کارشکنی‌ها، تحریم‌ها، دست‌اندازی‌ها و اهداف شومی قرار داشته و دشمنان نظام هماره با ایجاد اختلافات و تحریک افکار عمومی به ویژه در ایام انتخابات سعی در مخدوش نمودن چهره انقلاب دارند که الحمدالله با عنایت حضرت باریتعالی و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت و آگاهی ملت غیور ایران توطئه‌هایشان خنثی گردیده است.
اینک در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری قرار داریم. انتخاباتی سرنوشت ساز، که ماه‌هاست با تشکیل ستاد انتخابات در استان تلاش کرده‌ایم تمامی تمهیدات را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با مشارکت حداکثری در عین حال توأم با امنیت کامل و با در نظر گرفتن پروتکل‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم نماییم که ان‌شاءالله این انتخابات نیز به حول و قوه الهی برگ زرین دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.


اینجانب از تمامی مردم فرهیخته، غیور، بصیر و ولایتمدار دیار خراسان رضوی دعوت می‌نمایم تا همه با هم با مشارکت پرشور در انتخابات 28 خرداد ماه در پای صندوق‌های رأی ضمن حضور فعالانه، انتخابی آگاهانه و ادای دینی عالمانه، لبیک گوی منویات مقام معظم رهبری در خصوص شرکت آگاهانه در انتخابات بوده و همچون گذشته پرچمدار حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رأی و افتخاری دیگر برای دیار شمس الشموس باشیم.

محمدصادق معتمدیان
استاندار خراسان رضوی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها