فرمانده یگان‌ های ویژه ناجا گفت: پلیس ویژه با آمادگی همه جانبه و اشراف کامل اطلاعاتی برای تأمین نظم و امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۲۱۳۹۴

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع فرماندهان، معاونان و روسای یگان های ویژه ناجا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرزوی صحت و سلامتی برای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) اظهار داشت: در جامعه کنونی ما جنگ نرم یکی از بزرگ ترین تهدیداتی است که به صورت آرام و عمیق در فرهنگ ما نفوذ و آن را تحت تاثیر قرار داده است.

وی از یگان ویژه به عنوان نیرویی با واکنش سریع در مقابله با هر گونه تهدیدات یاد کرد و افزود: پلیس ویژه با آمادگی همه‌جانبه و اشراف کامل اطلاعاتی برای تأمین نظم و امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا عنوان کرد: آنچه برای پلیس اهمیت دارد، حفظ نظم و امنیت و همچنین فراهم کردن فضایی برای حضور شکوهمند مردم پای صندوق های رأی است.

سردار کرمی، انتخابات 1400 را مهم و سرنوشت ساز عنوان و تصریح کرد: دشمنان ملت و ایران اسلامی همواره درصدد فعالیت های ضد فرهنگی علیه کشور ما هستند و از هر فرصتی برای نفوذ و اقدامات خرابکارانه استفاده می کنند، اما خوشبختانه امروز قاطبه مردم با دشمنی ها و خباثت های بدخواهان و معاندان نظام اسلامی آگاه هستند و فریب شیطنت های آنان در فضای مجازی و رسانه های بیگانه را نخواهند خورد.

سردار کرمی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: انتخابات فرصتی برای نمایش اقتدار نظام و نمایش مشارکت مردم در مدیریت کشور است؛ نقش و جایگاه ولایت فقیه در قانون اساسی به عنوان هدایتگر انقلاب اسلامی و مردم به صراحت مشخص شده و منویات و جهت گیری های ایشان فصل الخطاب است.

وی با تأکید بر ضرورت دشمن شناسی و بصیرت، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم شهیدان که ما هرچه داریم به برکت خون آنان است، از ما راضی باشند باید به اصول و مبانی انقلاب اسلامی پایبند و از ولایت فقیه دفاع کرده و وحدت و انسجام ملی را حفظ کنیم.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها