مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اعلام کرد:

واریز 28 درصد از وجه خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان

مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی ارزش ریالی گندم‌های خریداری شده را حدود یک هزار و ۶۵۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تا کنون حدود ۲۸ درصد از وجه گندم‌ها به حساب کشاورزان واریز شده است که امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده روند پرداخت وجوه گندم سرعت بیشتری به خود بگیرد.
کد خبر: ۱۳۲۱۳۳۰

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، حمیدرضا نوری درباره میزان خرید تضمینی گندم در استان نیز اظهار کرد: با گذشت یک‌ ماه از آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در خراسان رضوی حدود 33 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریده شده است.

مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان درباره روند خرید تضمینی گندم کشاورزان گفت: خرید تضمینی در  خراسان رضوی از اواخر اردیبهشت ماه با پیش‌بینی ۵۵ مرکز و کمیسیون با پراکنش مناسب در استان آغاز شده است.

وی درباره قیمت خرید تضمینی گندم هم یادآور شد: امسال گندم مازاد بر نیاز کشاورزان با احتساب ۴ درصد افت مفید و 1 درصد افت غیر مفید و با افزایش ۶۰ درصدی نسبت به قیمت خرید تضمینی سال گذشته با قیمت۵۰ هزار ریال خریداری می‌شود که با توجه به کیفیت مناسب گندم استان، متوسط قیمت هر کیلو گندم در استان به بیش از ۵۰ هزار و ۲۱۰ ریال افزایش یافته است.

مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی با بیان این که روند خرید از شهرستان‌های جنوبی استان آغاز شده بود، افزود: اکنون تقریبا تمام شهرستان‌های استان دخیل در این عملیات عظیم اقتصادی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها