مرد جوان بعد از سرقت طلاهای همسرش، تصمیم گرفت با شگردی عجیب طلای زنان را سرقت کند.
کد خبر: ۱۳۲۰۲۰۳
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام‌جم، روز‌های پایانی اسفند سال‌گذشته، زنی نزد بازپرس کشیک در دادسرای ناحیه ۳۴ تهران رفت و از مردی به اتهام سرقت انگشترش شکایت کرد و پرونده با هماهنگی قضایی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد.

شاکی در جریان تحقیقات گفت: برای خرید به مغازه رفته بودم که مردی گریه‌کنان وارد شده و می‌گفت زن باردارش در خیابان غش‌کرده و آب‌طلا می‌خواهد. انگشتر طلایم را که ۱۵ میلیون تومان ارزش داشت در آب انداختم و به او دادم. دنبالش رفتم تا به زنش کمک کنم، اما از آن زن خبری نبود و مرد نیز با دزدیدن طلاهایم فرار کرد.
پلیس دنبال سارق بود که زنان دیگری هم به پلیس آگاهی رفته و معلوم شد همه به یک شیوه در دام این مرد افتاده‌اند. سرانجام چند هفته پیش، مالباخته دیگری توانست شماره پلاک موتورسیکلت سارق را یادداشت کند. مالک موتور شناسایی شد که او مدعی شد موتور را قولنامه‌ای فروخته است. دو روز پیش مالک جدید موتور در شرق تهران بازداشت شد. او در بازجویی‌ها گفت: در کارگاه چوب‌بری کار می‌کردم که آنجا تعطیل و بیکار شدم. تصمیم گرفتم با فروش طلا‌های همسرم، بدهی‌هایم را پرداخت کنم، اما دزدی نقابدار سد راهم شد و با تهدید طلا‌ها را دزدید. سارق و طلا‌ها پیدا نشد و من تصمیم گرفتم با سرقت مشکل مالی‌ام را حل کنم. با مشاهده زنان در مغازه‌های قصابی، نانوایی، میوه‌فروشی و مراکز خرید، وارد آنجا شده و به دروغ می‌گفتم دخترخردسال، مادر بیمارم یا همسر باردارم در خیابان غش‌کرده و برای اینکه به هوش بیاید باید به او آب طلا بدهم و با این ترفندطلاهایشان را سرقت کرده و فرار می‌کردم.
با اعتراف متهم به این دزدی‌های سریالی او در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از وی برای رازگشایی از دیگر جرایمش ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها