مدیر مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس حدفاصل تونل شماره یک تا تونل شماره چهار، از بروز ترافیک سنگین در محور قدیم تهران - بومهن محدوده پل جاجرود خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۰۰۲۸

به گزارش جام جم آنلاین، علی اکبر آشوری در گفتگو با فارس درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ های کشور‌، بیان کرد: طبق اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌ های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

تردد روان در جاده های تهران-شمال

وی درباره وضعیت تردد خودرو جاده‌های تهران-شمال بیان کرد: در حال حاضر در‌ مسیر ‌رفت و برگشت‌ آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت همچنین محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان تردد روان است.

ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه تهران-پردیس و محور قدیم تهران-بومهن

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس حدفاصل تونل شماره یک تا تونل شماره چهار، از بروز ترافیک سنگین در محور قدیم تهران - بومهن محدوده پل جاجرود خبر داد.

آشوری درباره وضعیت جوی جاده‌ ها گفت: در حال حاضر در محورهای بین شهری بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه کرج-قزوین-کرج و آزادراه کرج-تهران

وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا، از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده گلشهر و پل فردیس و ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده پیکان شهر خبر داد.

ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 18 تا 19

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌‌ 2288 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 2 درصد افزایش نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.2 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

هشت جاده مسدود است

آشوری با اشاره به انسداد هشت جاده به دلیل کاهش ایمنی در مسیر اظهار کرد: در حال حاضر جاده شهداد-نهبندان‌، جاده پونل-خلخال، جاده قزوین-همدان در کیلومتر 110، محور دوآب - بلده در استان مازندران، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک-دیزین، محور رباط پشت بادام - بیاضه در استان یزد و محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر، به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

آزادراه کرج-تهران-کرج پرترافیک ترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 140 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 129 هزار تردد‌ و آزادراه‌‌ ‌کرج-قزوین با 122 هزار تردد ثبت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها