نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت من اهل تعامل با مردم، نخبگان و تلاشگران در کشور است و من این موضوع را در همین دوران نمایندگی ام در مجلس اثبات کرده ام.
کد خبر: ۱۳۱۹۱۱۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا زاکانی پس از ضبط برنامه تلویزیونی تبلیغاتی اش در استودیوی جام جم در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قول می‌دهید پس از رئیس جمهور شدن هر هفته به میان مردم بیایید؟
 
افزود: روال کاری که اکنون در حوزه انتخابیه خودم به عنوان نماینده مجلس دارم این است که عصر پنج شنبه‌ها به دیدار مردم و خانواده شهدا و اقشار کم برخوردار می‌روم و در محلات هم حضور پیدا می‌کنم و با بزرگان منطقه و محله در مساجد دیدار می‌کنم و پای درد و دل مردم می‌نشینم.

وی گفت: من در طول سال‌های گذشته حداقل به همه استان‌های کشور رفته ام و قطعا به شرط استقرار در دولت در طول مدت ریاست جمهوری در همه شهرستان‌ها حاضر خواهم شد و با نخبگان و مردم در جهت رفع مشکلات ارتباط برقرار خواهم کرد.

زاکانی افزود: برنامه دوم من در این خصوص نشست‌های تخصصی با اصناف و تلاشگران کشور است و هم اکنون در مرکز پژوهش‌های مجلس این کار را انجام می‌دهم که مثلا در حوزه پتروشیمی از مسئولان کشور و تولید کنندگان، وارد کنندگان و صادر کنندگان خواستیم حضور پیدا کنند تا مسائل و مشکلات را جمع بندی کنیم و من همین کار را در دولت اقدام و اصلاح انجام خواهم داد.

وی گفت: در دولت من تحولی در تعامل میان رئیس جمهور و دولت با مردم و به ویژه نخبگان و تلاشگران صورت خواهد گرفت.

زاکانی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که آیا شما نامزد پوششی آقای رئیسی هستید؟ افزود: این پوششی گفتن‌ها هم برای آن کسی که می‌گویند برای پوششی آمده و هم برای کسی که می‌گویند پوششی است بسیار ضرر دارد.

وی گفت: برنامه هایم را داده ام و دو سه هفته آینده زمان محک زدن است و من برنامه هایم از شش نفر دیگر جامع‌تر است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: ظرفیت انسانی که سه تا چهار دهه با آن‌ها در دفاع مقدس، دانشگاه‌ها و در عرصه سیاست و علم آموزی آشنا شدم شاید از همه دوستان بیشتر باشد و خودشان هم اقرار می‌کنند.

آقای زاکانی ارتباط و تعاملش با استان‌ها را بی نظیر خواند و گفت: چه دلیلی دارد کسی با این ظرفیت‌ها بخواهد، بیاید و پوششی شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها