با تصویب کمیسیون تبلیغات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری انجام شد،

زمان مناظره‌های انتخاباتی تغییر کرد/ ۱۵ خرداد اولین مناظره

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری درباره تغییر تاریخ مناظره‌ های انتخاباتی توضیح داد.
کد خبر: ۱۳۱۸۹۸۶

به گزارش جام جم آنلاین، سید احسان قاضی زاده هاشمی، عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با این جابجایی در زمان پخش مناظره‌ها در جدول و زمان ضبط و پخش برنامه‌ های تبلیغات تلویزیونی نامزد‌ها نیز جابجایی ایجاد خواهد شد.

اوافزود: استدلال ما برای برگزاری مناظره‌ها در روز‌های ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد یعنی روز‌های برگزاری مسابقات مقدماتی فوتبال جام جهانی این بود که با توجه به شب‌هایی که مسابقات فوتبال پخش زنده می‌شد شور و نشاط عمومی میان جوانان و قشر‌های مختلف مردم ایجاد می‌شد و آن شور ورزشی با شور سیاسی گره می‌خورد و به افزایش مشارکت در انتخابات کمک می‌کرد.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری افزود: اما استدلال دیگر اعضای کمیسیون برای تغییر زمان برگزاری مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌ها این بود که این شور باید تفکیک شود و در روز دیگری که همه مخاطبان صرفا تمرکزشان روی مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری است، باشد. وزیر کشور هم با اعضای کمیسیون موافقت کرد و از ۵ عضو کمیسیون با اتفاق نظر و اکثریت آراء تغییر زمان پخش مناظره‌ها به صدا و سیما ابلاغ شد.

قاضی زاده هاشمی در پایان گفت: دیگر اجزای مربوط به مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری از جمله ساعات پخش آن، ساختار مناظره‌ها و مجری این برنامه‌ها تغییری ایجاد نخواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها