آیین افتتاح ستاد مرکزی اصناف و بازار حامی سیدابراهیم رئیسی با حضور برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای اتحادیه های صنفی و هیئت امنای بازار تهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۱۸۸۹۴
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در این نشست انتظارات اصناف از دولت سیزدهم اعلام و برنامه‌های سیدابراهیم رئیسی در حوزه اصناف ارائه شد.

همچنین مجتبی توانگر نماینده مجلس در این نشست با بیان اینکه اولین افرادی که بیانیه دعوت برای رییسی فرستادند از اصناف بودند، اظهار کرد: چون الان موضوع کرونا مطرح است باید تولیدات محتوایی به سمت شبکه های اجتماعی هدایت شود و لازمه این امر این است که همه کمک کنند و نقطه نظرات آیت الله رئیسی را در این شبکه ها نشر دهند.

وی افزود: در شورای ائتلاف و شورای وحدت در تلاشیم تا با یک لیست واحد وارد انتخابات شورا شویم که ان شاءالله بتوانیم موانع را از سر راه شهرمان برداریم.

در بخش دیگری از این نشست احمد امیرآبادی فراهانی تاکید کرد: بسیاری از مشکلات امروز کشور به ساختار دولت و عدم برنامه ریزی درست دولت بازمی‌گردد و آنچه که می تواند حال مردم را خوب کند بازگرداندن امید به جامعه است تا فضای جدیدی در کشور ایجاد شود.

وی افزود: رییسی تنها کسی است که میتواند در این ایام توان اجماع سازی داشته باشد، ما یک فرد قدرتمند می‌خواستیم که پشتیبانی مردمی بالایی داشته باشد. ما شاهد بودیم که در بازار استقبال بسیاری از او پدید آمد. حضور او در دولت قطعا امیدبخش خواهد بود.

این نماینده مجلس ادامه داد: او با انتخاب سخنگوی ستاد خودش نشان داد که دولت متخصص و سالمی را راه اندازی خواهد کرد.

امیر آبادی فراهانی با بیان اینکه برخی حرف از مذاکره می‌زنند و می‌گویند که اینها نمی‌توانند با دنیا تعامل کنند، تصریح کرد:  همه می‌دانند سیاست مذاکره جای دیگری تعیین می‌شود و دولت باید مجری خوبی باشد.  متاسفانه برخی فکر می‌کنند چون زبان انگلیسی خوب بلدند میتوانند با دنیا تعامل کنند،خیر اینگونه نیست شما باید بلد باشید درست تعامل کنید.

وی اظهار کرد: مشکلات بازار، بورس، مسکن و اشتغال از مسائل مهم کشور هستند که قطعا در دولت رئیسی حل خواهند شد.

همچنین در پایان این نشست  مسعود امرالهی از سوی امیرآبادی به عنوان دبیر ستاد اصناف کشور حامی رئیسی منصوب شد.

در این مراسم همچنین محمد توکلی عضو ارشد هیات امنای بازار به عنوان رئیس ستاد مرکزی بازار بزرگ تهران حجت الاسلام رئیسی معرفی شد و با بیان اینکه در هفته جاری دو ساختمان دیگر توسط اصناف و بازاریان تهران در محل بازار بزرگ تهران برای حجت الاسلام رئیسی افتتاح خواهد شد گفت: بازار تهران در خدمت انقلاب اسلامی و مردم است و بازار با شعار هر واحد صنفی یک ستاد وارد عرصه حمایت از حجت الاسلام رئیسی شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها