متخصصان شرکت دانش‌ بنیان «فناوران سامانه‌های راهبردی شریف» بیش از 30 محصول دانش‌بنیان در حوزه تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی تولید و عرضه کرده‌اند

تولید محصولات راهبردی با فناوران سامانه‌های راهبردی شریف

کارشناسان شرکت دانش‎بنیان «رسانه ساز دانش» با تکیه بر ایده ‏های فناورانه خدمات جالبی در حوزه فناوری اطلاعات به شرکت‎ها و سازمان‎ها ارائه می‌کنند

سهولت در پیشبرد فرآیندهای اداری با آریو

نظم‌ بخشیدن به سازو‏کارهای اداری درون سازمان‎ها یا شرکت‎ها نه تنها سرعت و کیفیت عملکرد کارکنان را بالا می‎برد بلکه در رضایت مراجعان و کاربران آن سازمان هم اثر به ‏سزایی دارد.
کد خبر: ۱۳۱۸۷۰۱

در چند سال اخیر نرم‏ افزارهای مختلفی برای ارتقای سرعت و بهبود فرآیندهای اداری طراحی و ساخته شده است. اما هنوز هم نیازهای اختصاصی هر سازمان می‎طلبد تا این نرم‎افزارها منعطف‏تر شود و خدمات کامل‎تری را ارائه دهد.

سهولت در پیشبرد فرآیندهای اداری با آریو

در این رابطه شرکت دانش‏ بنیان «رسانه‎ ساز دانش» از سال 82 در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند و در سال 94 مجوز دانش‏بنیانی را به‌دست آورده است. این شرکت با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و خبره و با بیش از 20 سال تجربه و فعالیت در زمینه‌های امكان سنجی، طراحی، ساخت و راه‏اندازی سیستم‌های مكانیزه و بسته‌های نرم‎افزاری، سامانه‌های تحت وب، طراحی و تولید محتوای الکترونیک آموزشی و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و نشر الکترونیک، خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های تدوین و بهبود روش‌ها و سیستم‌ها را به شرکت های مختلف ارائه می‏ دهد.

برزو نادرلویی، مدیرعامل شرکت دانش‎بنیان رسانه‎ساز دانش در خصوص کاربرد محصولات این شرکت به جام‌جم می‎گوید: «یکی از حوزه‎های مهم در سازمان‎ها به‌کاربردن نرم‎افزاری برای امور درون‌سازمانی است که امکان داشبوردسازی، فرم‎سازی،گزارش‎سازی و طراحی فرآیندهای سازمانی را به کاربر ارائه بدهد و روش کارکردن با آن هم بسیار ساده باشد. ما سعی کردیم با طراحی و ارائه نرم‏افزار سیستم‎ساز آریو تمام نیازهایی را برطرف کنیم که نرم‎افزارهای قبلی پاسخگو نبودند.»

مزیت‏ های استفاده از سیستم ساز آریو

افزایش دقت و سرعت فرآیندهای اداری
تمام سازمان‎ها و شرکت‎ها می‌توانند با کمک خدمات مختلف آریو، فرم‌های عملیاتی خود را با فرم‎ساز در کمترین زمان ممکن و به‌آسانی طراحی و تولید کنند. فرآیند كاری خود را با فرایندساز قدرتمند به‌صورت بصری بسازند و با هر تغییر، آن را به‌روز کنند. گزارش‏ها و داشبوردهای مورد نیاز را خود را با گزارش‎ساز قدرتمند طراحی کنند و در نهایت مجموعه فوق را در قالب یک سامانه تحت وب یا ویندوز در اختیار مخاطبان نهایی سازمان قرار بدهند.

ارتقای رضایت کاربران و مشتریان
استفاده از سیستم‎ساز آریو امکان شناسایی فرصت‎ها را فراهم آورده و بهبود فرآیندهای سازمان برای افزایش رضایتمندی مشتریان را در پی دارد.

قابلیت توسعه‎‏پذیری سیستم و بی‌نیاز از کدنویسی‎های پیچیده
یکی از محاسن سیستم‏ساز آریو این است که متناسب با انواع نیازها و پیچیدگی‎های سیستم‎های اداری سازمان‎ها و شرکت‎ها قابل تغییر است.

این انعطاف باعث می‏شود قابلیت‎های خاصی که برای هر شرکت نیازی اساسی به حساب می‌آید بدون نیاز به‌کدنویسی‎های طولانی و تغییرات گسترده در سیستم اجرایی شوند.

ارائه امکانات نرم افزار ERP
تا قبل از سیستم‎ساز، نرم‌افزار بی‌پی‌ام‌اس (BPMS) برای ارائه خدمات فرآیند‎سازی سازمانی ارائه می‎شد در حالی که تمام نیازهای اداری در آن وجود نداشت. برای مثال عملیاتی که در حوزه ERP که نرم‎افزار مخصوص برنامه‎ریزی منابع سازمانی است با بی‌پی‌ام‌اس پوشش داده نمی‎شد. اکنون با ارائه آریو، همه بخش‌های یک ERP کاملا پوشش داده می‌شود.

کاهش هزینه تولید، سفارشی‎سازی و خرید سیستم
سیستم‎ساز آریو کمک می‎کند تا بخش قابل توجهی از هزینه‎های سازمانی کاهش پیدا کند زیرا که هزینه بالایی که نرم افزارهای خارجی دارند را نداشته و در مقایسه با نرم‏افزارهای داخلی دیگر بسیار کاربردی‏تر و جامع‏تر است.

هوشمند سازی آریو، نگاهی به آینده
به گفته نادرلویی، شرکت رسانه‎ساز دانش، در حال حاضر بر روی هوشمند‎سازی و همچنین ایجاد قابلیت پیش بینی آینده سازمان‎ها بر اساس داده‎های آنها، بر اساس روش‎های هوش مصنوعی مشغول به فعالیت است. با مجهز شدن آریو به این امکان، سازمان‎ها می‎توانند در تصمیم‎گیری‎های مدیریتی برای آینده سازمان و هم‌چنین برنامه‎ریزی‎های کلان به‌صورت دقیق، از این ابزار بهره ببرند.

خدمات «رسانه ‎ساز دانش» در یک نگاه

وَرسا، ابزاری برای تهیه کتاب مجازی
«وَرسا» ابزاری دانش‎بنیان و حرفه‌ای با کاربری آسان برای این است که بتوان بدون نیاز به د‌انش تخصصی نرم‌افزار، همه مستند‌ات، محتواهای متنی شامل کتاب‎ها و مجلات و محتواهای چند‌رسانه‌ای را  به‌شکل کتاب مجازی قابل تورق در بستر وب، ویندوز، گوشی و تبلت، تولید و عرضه کرد.

سهولت در پیشبرد فرآیندهای اداری با آریو

این سامانه امکانات و ویژگی‎های منحصربه‌فردی دارد که هیچ نمونه داخلی مشابهی نداشته و حتی آن را از سایر ابزارهای خارجی متمایز می‏کند. امکان جست‏و‎جوی واژه‏ها به زبان‎های فارسی، اردو و عربی در متون و حتی انیمیشن‎ها از ویژگی‏های خاص ورسا است. امکان افزودن رسانه به صفحات کتب و نشریات و ساخت آزمون از دیگر مزیت های این ابزار است.

نویسا، روشی برای ساخت نرم افزارهای چند رسانه‌ای
«نویسا» از ابزارهای قدیمی‏تر شرکت رسانه‎ساز دانش است که برای تولید و انتشار انواع نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای، لوح فشرده آموزشی، فرهنگی، کتاب یا نشریه الکترونیک به‌کار می‌رود. این محصول همچنین راه حلی مناسب برای طراحی، تولید و آرشیو انواع محتواهای متنوع و حجیم است.

آریو، سیستم‎ساز جامع و کامل
نرم‎افزار جدید شرکت که با هدف ارائه خدمات برای سازمان‎ها و کسب‎و‎کارها ارائه شده است آریو نام دارد. سیستم‎سازی که می‎تواند بسیاری از سازوکارهای اداری از مدیریت منابع انسانی گرفته تا برنامه‎ریزی‎های مربوط به تهیه مواد اولیه، فروش محصول و... را طراحی و توسعه دهد. تا پیش از طراحی و ارائه آریو سیستم‎های مدیریت فرآیند BPMS و BI (هوش تجاری) به کار می‎رفت که تمام نیازهای شرکت ها را به طور کامل پاسخگو نبود.

ارتباط با «رسانه‎ ساز دانش»

وبسایت: rasanehsaz.ir
ایمیل: info@rasanehsaz.ir
تماس: 44280976 و 44280793
فکس: 44281016
آدرس: تهران، ستارخان، بعد از پل شیخ فضل الله، پلاک 622 ، طبقه 3، واحد 5

مریم ملی - نشان ایرانی 2 / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها