رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری متهم به کلاهبرداری ۵۴۵ میلیون ریالی با جعل آگهی فروش لباس در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۸۳۷۵

به گزارش جام جم آنلاین مازندران سرهنگ سامع خورشاد اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا با در دست داشتن مرجوعه قضائی مبنی بر کلاهبرداری از آنان از طریق شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام و تلگرام) با درج آگهی جعلی فروش لباس و پوشاک، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیس مشخص شد، از افراد زیادی با شیوه و شگرد مشابه و دریافت مبلغ واریزی ارزان‌تر از بازار در شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری شده است، گفت: مأموران پلیس فتا پس از اقدامات فنی و تخصصی متهم این پروندها را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مرجع قضائی متهم را در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

 

رئیس پلیس فتا استان مازندران عنوان کرد: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شده لب به سخن گشود و به برداشت غیر مجاز از حساب هموطنان در سطح کشور در پوشش شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام و تلگرام) بنام گالری یلدا تا این لحظه اعتراف کرد.

 

سرهنگ خورشاد ارزش ریالی کلاهبرداری این متهم را بیش از ۵۴۵ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

وی به شهروندان هشدار داد: قبل از بررسی اصالت کالا و هویت فروشنده اقدام به خرید کالا نکنید زیرا افراد سودجو این فضا را به عنوان مکانی مناسب برای انجام اعمال مجرمانه خود انتخاب می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها